יום רביעי, 29 באפריל 2015

התנסות בבקבוק לריסוס שמן מבית Prepara

שנים שאני עושה שימוש בתרסיסי שמן הנמכרים בכל מקום, יש אותם היום בשילוב כל שיים קיים ואפילו אחד בטעם חמאה. הבעיה ברוב אלה היא שבנוסף לשמנים במיכל תמצאו גם לציטין סויה למניעת הדבקות, דימיטיל סיליקון למניעת הקצפה ותמציות למינהם, יש לי תחושה שהם לא רעילים אבל אני מעדיפה את השמנים שלי נקיים. כבר תקופה שאני רוצה לרכוש בקבוק זכוכית בוא אני אשים שמן זית נקי שאבחר לעצמי ואעשה בו שימוש במקום כל התרסיסים התעשייתיים.
הגעתי לסוהו ובחרתי לרכוש את הבקבוק לריסוס שמן מבית Prepara.
 צילום מתוך אתר prepara.com
מיכל זכוכית עם הרכבת פלסטיק מעליה שניתן לשלב בה מגוון תבלינים ולהעשיר את השמנים. מדובר בתרסיס שדורש מכם פמפום כדי ליצור לחץ בתוך הבקבוק שבעצם יגרום לריסוס של השמן, רעיון נחמד.

מה שקורה הוא שבעצם אני עובדת עבור המיכל, ידעתי מראש שנדרש פמפום את הבקבוק כדי ליצור לחץ ולא פה הבעיה. ה"כייף" מתחיל במרדף אחר השמן המטפטף, כחלק מהפמפום מכסה הפלסטיק מקבל כיסוי שמן ובמהלך ההתזה הפיה והבקבוק מקבלים טפטוף מרגיז. מכאן מגיע המרדף עם ניירות המגבת המטרה לספוג את העודפים לפני שאשר ואזרוק אותו לפח.
הנזילות

אגב, לרגע חשבתי שקניתי חיקוי כי באתר סוהו מצאתי על הבקבוקים לוגו טקסטואלי. כנראה שמדובר בגרסה קודמת של הבקבוק כי באתר הבינלאומי של החברה מצאתי את העלה שיש לי על המיכל.
בנוסף למרדף, השמן יוצא במעין זרזיף ולא ממש כתרסיס ובכמות מאוד קטנה שבערך מספיקה לחביתה ולא יותר, אלא אם כן תחזרו לפמפם.

לא ניסיתי את הבקבוק ברגע שרכשתי, זרקתי את האריזה שלו בשילוב הקבלה, אז אין לי ממש אפשרות להחזיר.
בשורה התחתונה הרעיון מגניב אבל הביצוע לא צלח, במידה ורכשתם לעצמכם גרסה מוצלחת יותר אשמח לשמוע עליה.

אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס  ולהישאר מעודכנים 

2 תגובות:

  1. אני רכשתי אחד בלובלינסקי וגם לא היה מוצלח
    לדעתי אפשר לקנות מיכל ריסוס קטן נחדש (שלא היה בו שימוש קודם) שקונים בחנויות הכל בדולר/מקס סטוק או של חומרי קוסמטיקה/מספרות ולנסות, אני די בטוח שאין צורך בפימפום/טימטום הזה. כל זה יקרה ברגע שאהיה בחנות וגם אזכור לקנות
    מבטיחה לעדכן :)....

    השבמחק
    תשובות
    1. מחכה בסבלנות, אם יצא לי לבקר באחת החנויות אעדכן :-)

      מחק