יום ראשון, 19 באפריל 2015

גודי בג, קופסת ההפתעות החדשה בתחום הקולינרי טייק 2

הפוסט פורסם לראשונה בתפוז ב-15/02/2015.
 בדצמבר דיווחתי על קופסת ההפתעות הקולינרית הראשונה בישראל ועכשיו הגיע הזמן לחבילה השניה, קיבלתי להתרשמות את חבילת ינואר מבית גודי בג, חבילה טבעונית לחלוטין.

אתחיל בדברים שלא טעמתי בעצמי כי אני לא אוהבת או כי פשוט אסור לי לטעום wink בקופסא ניתן למצוא בקבוק יין מתחלף מבית יקב צ'ילאג שמיוצרים ללא כל שימוש במוצרים מן החי והיקב בוחר לפעול תחת עקרונו אקולוגיים וירוקים. אני קיבלתי את בקבוק VIVO Cabernet Sauvignon 2009 שמיוצר בשיטת "Slow wine" שמאפשרת הוצאת ניחוחות וטעמים מודגשים ומיוחדים ומורכב מ-85%  קברנה סוביניון,9%  מרלו ו- פטיט ורדו, הבקבוק הועבר לחבר ומקווה בקרוב לעדכן לגביו.
המוצר השני שלא טעמתי כי אני לא אוהבת וחבל להביע דיעה על משהו שמראש לא יתחבב עליי אז הזמנתי חברים indecision הראשון שנדגם הוא הקפה השחור בטעם אספרסו של לנדוור, תערובת בקלייה כהה עם טעם אספרסו אותנטי. עפ"י הטועם מדובר בקפה שחור מעודן יותר מהרגיל שמאוד נעים לשתיה ויש לו נגיעה של טעם אספרסו אז אל תצפו לשתות אספרסו בהכנה. מאוד אהב והעיד שישמח לרכוש לעצמו. השני שנטעם הוא קפה שחור טחון טרי לבוקר, תערובת מעוררת במיוחד, עשירה בפולי ערביקה. מי שטעם את התערובת חשב שהיא בהחלט מעוררת אבל לא הצליח להחליט עד כמה יותר מהקפה השחור הרגיל שלהם, בכל מקרה מצאה חן בעיניו.
בקופסא הגיעו גם שני מארזים את חלבה בקטנה של בארכה, מארזים אישיים של חלבה עם 99 קלוריות בלבד בכל אחד. חלבה בקטנה יצאו לאחרונה בקמפיין מחודש אבל בעצם לא מדובר במוצר חדש, כתבתי עליהם עוד ב-2013. קיבלתי בקופסא את הטעמים האהובים עליי בסדרה, וניל ווניל עם פיסטוק שהוא הכי מוצלח. חלבה טריה, מתפוררת בכל ביס בשילוב פריכות הפיסטוק, היו ונשארו טובים.
המוצר הפחות מוצלח לטעמי בקופסא הוא שמן הזית ראשון המסיק של מסיק מגל מזן פיקואל. הריח שלו היה מאוד דומיננטי והטעם היה מאוד זיתי ומריר, שני שילובים שאני לא מחבבת. לרוב מעדיפה את שמני הזית המעודנים וחלקים.
אסיים בשני מוצרים מבית טרס פזוס שאני כבר מכירה ממוצרים אחרים. אתחיל בהתקפת הלב הקטנה שקיבלתי מהחלפניו האדום הכבוש, פלפל אדום בשל חריף-מתוק. אני מכירה את החלפניו הירוק חריף חמוץ שלהם ואוהבת אותו אפילו בכריך הבוקר ולכן לא חששתי לקחת חתיכת פלפל ולדחוף לפה – איזו טעות! הוא הרבה יותר חריף ממה שאני מכירה ואומנם קיימת מתיקות מאוד מעודנת אבל החריפות מתגברת על הכל. בכריך הוסיף עוקץ והיה בהחלט מוצלח אבל תזהרו בטעימה ללא שום תוספת surprise
המוצר השני הוא רוטב סלסה פלפל אדום וצ'יפוטלה, סלסה מתוקה פיקנטית שמתאימה לצלייה, הקפצה ומרינדה. לפניי המוצר אספר לכם משהו קטן על אמא שלי, היא אוהבת לשים רוטב צ'ילי מתוק חריף כמעט על כל מה שהיא אוכלת, הבעיה היא שבמגוון הרטבים האלו יש כל מיני חומרים משמרים, חומרי טעם וצבע ועוד כל מיני כולרות והינה הגיע מוצר טעים יותר ולא פחות חשוב בריא יותר בלי תוספות מיותות. הקפצתי איתו עם כמה ירקות וחזה עוף ויצא נחמד מאוד, חשוב לזכור שהרוטב דיי מתקתק אז תהיו עדינים איתו ובמיוחד אם אתם לא מחבבים מתיקות באוכל. חוץ מזה הוא היה הצלחה מטורפת ואמא כבר רוצה להזמין לעצמה עוד devil
 לעוד פרטים על הקופסא ולרישום לקבלת עדכון כאשר השירות יפתח למנויים אתם מוזמנים להיכנס לאתר http://www.goodiebag.co.il/ . בקרוב נגלה מה תהייה העלות של הקופסא.
אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה