יום ראשון, 19 באפריל 2015

חדש על המדף – קפליות אקסדרין לשיכוך כאבי מיגרנות וכאבי ראש

פורסם לראשונה בתפוז ב-05/03/2015.
בימים אלה משיקה חברת נוברטיס בשוק הישראלי את המותג 'אקסדרין', אחד המוצרים הוותיקים והמוכרים ביותר בשוק האמריקני לטיפול במיגרנות וכאבי ראש. אקסדרין מתחיל לטפל בתוך 30 דקות בכאב המיגרנה ובכך מקל גם על הסימפטומים הנלווים למיגרנה, ביניהם: כאב ראש חזק, בחילה, רגישות לאור (פוטופוביה) ורגישות לקול (פונופוביה). אקסדרין הינה תרופת OTC (ללא מרשם - Over The Counter) הראשונה שאושרה ע"י ה-FDA לטיפול ספציפי במיגרנה. קיבלתי חפיסת אקסדרין להתנסות.


אתם שואלים למה אני צריכה חפיסה להתנסות, בגלל שלצערי אני סובלת ממיגרנות, אומנם לא לעיתים קרובות אבל כשהן מגיעות כל מה שבא לך לעשות הוא להיסגר בחדר חשוך ואטום לרעש לפרק זמן לא ידוע. למעשה המיגרנה הראשונה כללה את כל הסימפטומים האפשריים והביאה אותי למיון.
אחרי יום ארוך ועמוס במיוחד הגיעה מיגרנה, לקחתי כדור אחד וההשפעה היתה כמעט ולא מורגשת לאחר כשלושת רבעי שעה הוספתי עוד כדור. לאחר כעוד חצי שעה הרגשתי הקלה מטורפת ויכולתי להירדם בשקט.
שמחה לבשר שהכדורים עזרו לי עם המיגרנה ובהמשך לקחתי אותו עבור כאב ראש קל יותר ממיגרנה וגם שם הוא עזר.
אקסדרין נמצא בשימוש ע"י מיליוני משתמשים בארה"ב כבר מעל 5 עשורים ונמצא כבר שנים בין 10 הכדורים הנמכרים ביותר בארה"ב. כל קפליית אקסדרין מכילה: Acetylsalicylic AcidParacetamol ו-Caffeine. אקסדרין עם הפעולה המשולשת נמצא יעיל קלינית בהקלת כאבי מיגרנה ובכך גם מקל על הסימפטומים הנלווים לה.
קצת מידע שהתקבל מהחברה: מיגרנה הינה כאב ראש ראשוני בעל שכיחות גבוהה המשפיעה על כ-11% מהאוכלוסייה בעולם, בקרב 18% מהנשים ו-6% מהגברים. מדובר בבעיית הבריאות השלישית בשכיחותה בעולם (אחרי אנמיה ואובדן שמיעה). מיגרנה בעלת השפעה משמעותית על פרודקטיביות בעבודה, חיי חברה וחיי משפחה.
לסיכום, אני מאוד מרוצה מפעולת האקסדרין ויש לי תחושה שהוא יהיה קבוע בארון התרופות, רק שלא נצטרך אותו! מקריאה על האריזה הוא יכולה לסייע בהקלה על מגוון כאבים בהם: כאבי מחזור, כאבי פרקים, כאבי שרירים וכאבי שיניים, לשמחתי עוד לא היה לי להתנסות עם כאבים אלו.
אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה