יום ראשון, 19 באפריל 2015

התנסות ב-B.B.creame של גרניה ומברשת קבוקי של אילמקיאג`

הפוסט המקורי פורסם ב-29/03/2012
אתחיל בקצת רקע לגביי הניסיון שלי באיפור, הוא כמעט לא קיים  בחודשים האחרונים עברתי קורס איפור אישי במאק והחלטתי שבגילי המופלג הגיע הזמן להתחיל להתאפר, אני משתדלת להתאפר על בסיס יומי והאיפור שלי מאוד עדין עד לרמה שהוא לפעמים גם לא מורגש והוא שם רק בשבילי.
ביומיום אני משתמשת במייקאפ של מאק ולרוב שוכחת/מוותרת למרוח קרם לחות לפניי אז כשנתקלתי בפרסומים ל-B.B.creame של גרניה חשבתי שהוא יכול לשמש כפתרון מוצלח עבורי. יצא שבקניה השבועית בסופר המייקאפ הוצע לי כחלק ממבצעי הקופה ורכשתי אותו במחיר 79.99 ש`.

בחרתי בגוון 02/Light הבהיר שהסתבר שמתאים בדיוק לגוון העור שלי, לדעתי הכיסוי שלו מוצלח יותר מזה של מאק בשימוש באותה כמות. למרות הכיסוי המוצלח יותר אני עדיין נראית טבעי.
למיקאפ אין ריח לא נעים, הוא לא דביק, נספג במהירות והשאיר את עור הפנים שלי במרקם חלק ונעים, הוא שרד איתי לאורך כל היום כשהאחרים נעלמים במהלך היום ודורשים תיקונים.
המייקאפ אמור לתת חמש פתרונות של כיסוי/טשטוש ככל מייקאפ, הגנת SPF15 שמספיקה לי, לחות וליווי של 24 שעות, החלק הכי חשוב מבחינתי הוא ייתור הצורך במריחת קרם לחות וכל השאר הם תצ`ופרים.
לדעתי במחיר המבצע הוא כדאי ומשתלם, למי שהגוונים הקיימים מתאימים כדאי לנסות.
נעבור למברשת הקבוקי של אילמקיאג`, חיפשתי מברשת מייקאפ במחיר שפוי וכשהגעתי לחנות לא מצאתי את המברשת המקורית שבה הייתי מעוניינת. בעקבות המלצת המוכרת רכשתי את מברשת הקבוקי במחיר של 112 ש"ח לאחר הנחת מבצע.


המברשת מאוד נוחה לי ובמיוחד שחששתי מאורך הידית, היא מפזרת בקלות רבה את המייקאפ מבלי להשאיר סימני מריחה ובקיצור היא מוצלחת. אבל ויש אבל ... המברשת לא מפסיקה להשיר.
ניגשתי לחנות בשאלה ונאמר לי שלאחר שבועיים עד חודש היא תפסיק עם הכייף הזה, זה לא קרה. בהמשך נאמר לי שצריך לחפוף אותה, גם זה לא עזר. בכלל לא נעים לגלות לאחר כמה שעות שערה שחורה ארוכה/קצרה שבמקרה התפספסה לאחר השימוש על הפנים.
בשיחה עם חברה שגם משתמשת במברשת התברר לי שגם לאחר שנה של שימוש היא לא מפסיקה להשיר. ממליצה בחום לאילמקיאג` לבדוק את הנושא כי מדובר במברשת מוצלחת.
אודליה
נ.ב. גילוי נאות, לאחר כל הדיווחים שנתקלתי בהם ברשת אני חייבת לציין שלא קיבלתי את המוצרים או תשלום כלשהו על הביקורת מעלה! 
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה