יום ראשון, 19 באפריל 2015

מתי לאחרונה ניקיתם את מכונת הכביסה שלכם?

הפוסט המקורי פורסם בתפוז ב-26/02/2013
מאז שאני צובעת בגדים במכונת הכביסה נדרש ניקוי רציני יותר של מכונת הכביסה, אם בעבר יכולתי להסתפק בהפעלת מכונה עם אבקה והכל היה מתנקה, עם הצבעים החדשים נדרש טיפול מיוחד.
בעקבות הצורך לנקות את המכונה התחלתי לחפש חומרים מותאמים שלא יהרסו את המכונה בדרך. על אריזת הצבעים נמצאה המלצה לשטיפת המכונה עם אקונומיקה ב-90 מעלות שנראתה לי מוגזמת, עשיתי ניסוי בטמפרטורה של 50 מעלות עם ניחוש לגביי כמות האקונומיקה ולא היה שינוי.
באורח פלא מצאתי רק שני מוצרים בקטגוריה הזו,  הראשון של סנו אנטי קאלק לניקוי מכונות כביסה שמיועד לניקוי אבנית ולכלוך. על האריזה נרשם כי ניתן להפעיל את מכונה עם החומר בשילוב בגדים, אני בחרתי להפעיל את המכונה ללא בגדים, במים קרים עפ"י ההוראות על המוצר.
לצערי בסיום לא נראה שינוי והצבע נותר בעינו, ייתכן ואבנית ירדה מתוך תוף המכונה אבל לי אין שום דרך לבדוק את הנושא.
המוצר השני הוא Washer Magic, ניקוי יסודי למכונת הכביסה של יעקבי, על האריזה נרשם שהוא ממיס אבנית ולכלוך ותוף המכונה נוצץ כמו חדש. הפעלתי מכונת כביסה רגילה עפ"י ההוראות על טמפרטורה של 60 מעלות ואני שמחה לבשר כי התוף נצץ ולא נותרו שיירי צבע במכונה ובמיוחד לא על הגומי שהתכשיר הקודם או האקונומיקה לא הצליחו להסיר.
נתקלתי בבעיה בהשגת התכשירים, לא מצאתי אותם ברשתות עשה זאת בעצמך והסתכלו עלי במבט מוזר כששאלתי על המוצר או ברשתות השיווק מלבד חצי חינם.
בשני המוצרים הופיעה המלצה לתחזוקה שוטפת של אחת לחודש, נראה לי קצת מוגזם אלא אם כן המכונה שלכם עובדת 7 ימים בשבוע.
את האנטי קאלק של סנו רכשתי במחיר 12.99 ש"ח ואת הוושר מג`יק של יעקבי במחיר 19.99 ש"ח וכמו שציינתי ניתן להשיג בחצי חינם ובעוד מגוון רשתות.
בקרוב הוראות צביעת בדים מעודכנים עם הצבעים החדשים שניתן למצוא בשוק.
אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס ולהישאר מעודכנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה