יום ראשון, 19 באפריל 2015

חדש על המדף - סדרת תבלינים בקירור מבית דורות

הפוסט המקורי פורסם לראשונה בתפוז ב-24/04/2013
חברת דורות המוכרת לנו מתחום עשבי התיבול הטריים, הקפואים והכתושים נכנסת לשוק התבלינים בקירור ומשיקה סדרה של 5 תבלינים עם פטנט המקנה פי 3 טעם וטעמים מודגשים. קבלתי את 5 התבלינים להתנסות.

הסדרה החדשה מבוססת על פטנט, טכנולוגיית ייצור המשלבת שמנים העוטפים כל גרגר של תבלין. הטכנולוגיה מעניקה לתבלינים פי 3 טעם ועוצמת תיבול לאורך זמן. בנוסף, תוספת השמן מאריכה את חיי המדף של התבלין, מונעת את תהליך החמצון, טעם וצבע התבלינים נותר לאורך זמן ומונע אפשרות של התפתחות עובש וחרקים.

אריזת התבלינים מעוצבת בצורת מטחנה נוחה לשימוש כאשר כל סיבוב של המטחנה שווה לחצי כפית תבלין.
סתם שתדעו לבישול הביתי שלכם, תוספת כמות קטנה של שמן לכל תבשיל ביתי מאריכה את חייו 

הסדרה כוללת פלפל שחור, פפריקה מתוקה, כמון, כורכום ופפריקה חריפה. אם אתם אוהבים פפריקה מרוקאית (המעושרת בשמן) אתם תתאהבו בסדרה הזו. הטעמים מאוד מודגשים לדוגמא הפלפל השחור הרבה יותר חריף מכל פלפל שחור שתרכשו.
לפלפל האדום יש ריח נעים ומאוד מורגש, צבע הכורכום הוא הצהוב ביותר שראיתי וכך גם בתבלינים האחרים  מאוד אהבתי את טעמי הסדרה החדשה, הריחות, נוחות השימוש (חוסך לי כפיות) והשיפור לעומת רוב התבלינים בשוק.

בשימוש ראשון בתבלינים כדאי שתשימו כמות קטנה יותר מכרגיל עד שתתרגלו לטעמים החדשים.
הסדרה מצטרפת ליתר מוצרי דורות, הכוללים קוביות של שום כתוש, בזיליקום, פטרוזיליה, צ`ילי, ג`ינג`ר, כוסברה, שמיר, תערובת לבישול איטלקי ועוד. את התבלינים ניתן למצוא במקררים בכל רשתות השיווק. מחיר מומלץ לפלפל השחור 16.00 ₪ ויתר התבלינים ב-13.00 ₪. מוצרי דורות בפיקוח כשרות חתם סופר פתח תקווה.
אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס ולהישאר מעודכנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה