יום שני, 20 באפריל 2015

מבחר הבשרים של משק זמיר ועיראקי מקור הבשר במרחק שיחת טלפון אחת

אני בטוחה שאם אתם מחובבי הבשרים נתקלתם בשמות מכותרת הפוסט, משק זמיר בניהולו של גיתי זמיר הממוקם בטירה, הוקם לפניי כעשור במטרה לשווק בשר באופן ישיר ולייתר את המתווכים למינהם. כל מי שאיי פעם הגיע לשוק טירה לא יכול היה לפספס את חנות הבשר הממוקמת מחוץ לשוק ובחזיתה תמיד תמצאו תור של לקוחות, הלו היא עיראקי מקור הבשר.


לפני כשנה נוצר שיתוף פעולה בין הידע המקצועי של גיתי והידע והיכולת הלוגיסטית של סאלם עיראקי ממקור הבשר. החיבור בניהם נוצר במטרה להביא את כל נושא אספקת הבשר ללקוחות הפרטיים ברחבי הארץ מבלי להגיע פיזית לחנות. זמיר לקח על עצמו את הטיפול בכל נושא ההזמנות. שעד לפני שנה התקיים רק במשק זמיר ועכשיו גם לעיראקי מקור הבשר.
לכבוד החיבור והדו קיום המתקיים בשיתוף הפעולה ובעצם הנוכחות של משק זמיר בטירה הוזמנו לביתו של סלאם עיראקי לטעום ממבחר הבשרים.



גיתי מסביר לנו על מבחר הבשרים שנטעם במהלך הערב וביניהם שוק כבש, מולארד, פרגיות, קבבים, אנטרקוט ועוד.

התחלנו עם עוף בלימון ושום על האש, המשכנו לפרגיות בסויה ודבש. משם "התגלגלנו" אל קבב עגל וקבב רומני עם מתכון מעולה ועסיסי של משק זמיר ואנגוס שרק גרמו לי לרצות עוד למרות המשך הארוחה שעוד לפנינו devil
שני השותפים גיתי וסאלם טורחים על הכבש, צילום: סתיו אדם

המשכנו אל שוק כבש עסיסי וטעים. כל מנות הבשרים היו מוצלחות וגולת הכותרת של הארוחה מבחינתי הייתה נתחי בשר האנטרקוט שהיו מהטובים ביותר שטעמתי ובעת כתיבת שורות אלו אני מריירת על המקלדת רק מהמחשבה עליהם wink

אסכם את זה בכך שזה היה ערב ארוך, מאוד משביע וטעים devil
בסיום הערב קיבלתי שובר ע"ס 150 ₪ כדי לנסות את מערך ההזמנות של זמיר ועיראקי מקור הבשר ובחרתי לעשות הזמנה ממשק זמיר.
הזמנתי את הקבבים הרומניים שהזכרתי מעלה במחיר של 38 ₪ למארז של קילו, את האנטריקוטים (שגם הזכרתי) במחיר של 120 ₪ לקילו ובחרתי לנסות את שניצל העגל של המשק שמגיע פרוס דק במחיר של 75 ₪ לקילו. מבחינתי אין טעים משניצל עגל מוצלח, מבטיחה להעלות את המתכון שלי לשניצל עם תמונות  indecision סה"כ ההזמנה כולל משלוח 263 ₪. 

זו בערך הפעם השניה שאני נתקלת באריזה ואקום כל כך אסתטית ונקיה מצד קצב כלשהו.
את ההזמנה ניתן לעשות באתרים של משק זמיר ועיראקי מקור הבשר בקלות דיי רבה תבחרו את מה שאתם מעוניינים בו ולחוששים מרכישות אונליין אין שום בעיה כי התשלום מבוצע אך ורק לאחר שקילת ההזמנה וברגע מסירת ההזמנה בבית הלקוח באמצעות כרטיס אשראי, מזומן או המחאה. עלות המשלוח בקירור עד בית הלקוח היא 30 ₪. חשוב גם לדעת שלשתי החנויות יש פיקוח וטרינרי צמוד.

מוזמנים גם לעקוב אחרי דפי הפייסבוק של משק זמיר ועיראקי מקור הבשר כדי לראות את כל המבצעים לחג העצמאות הקרוב ובכלל.


אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס ולהישאר מעודכנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה