יום ראשון, 19 באפריל 2015

עונות מציגה את קולקציית אביב קיץ 2015

הפוסט פורסם לראשונה בתפוז ב-14/04/2015.
הוזמנתי לקחת חלק באירוע השקת הקולקציה שמרכזו היה וידאו ארט שעשה לי כאב ראש ולצערי לא כלל דוגמניות שהסתובבו בבגדי הקולקציה ובזאת סיימתי את סקירת האירוע.
לגביי הקולקציה, היא חוטפת לא מעט ביקורת מכל הכיוונים כי מקווים שהרשת תהפוך לרשת בגדי מעצבים או משהו בסגנון. נקודת הביקורת בעייתית כי הרשת רוצה לפנות לכל טווח הגילאים ומה לעשות שאי אפשר לספק את כולם. בקולקציה תמצאו את החולצות שתמיד יחטפו ביקורת דוגמת פרינטים ענקיים שלרוב לא עובדים בעיניי, הדפסים מנומרים, פייאטים ועוד בסגנון. אלו דברים שאני לא ממש אוהבת אבל יש להם קהל ולרוב הפריטים האלו נעלמים מהמדף כי יש להם קהל ותוכלו לראות אותם על מבחר נשים ברחוב.
אני רוצה לציין את הדברים שכן אהבתי, בקולקציית הג'ינס תמצאו מבחר חולצות מכופתרות שלפחות אחת מהן אני רוצה למדוד. שמלת או שתיים שהיו מתוקות בעיניי, בכלל שמלות ג'ינסים זה מאוד אין כיום ולא תמצאו קולקציה בלי שמלה או שתיים.

צילום: דודי חסון

חולצות פסים שלצערי עד היום לא מצאתי בארץ משהו שהחמיא לי ונאלצתי להזמין מחו"ל, בקולקציה מצאתי שתיים שאני רק צריכה ללכת ולמדוד, מקווה שיחמיאו :-)

צילום: דודי חסון
גלביות אהובותיי, תמצאו מבחר גדול של גלביות בצבעים והדפסים עדינים או דומיננטיים יותר, עם שסעים או מכופתרות,  אני בחרתי בשתיים לטעמי :-) מעניין אם יש את הלבנה בעוד צבעים.

צילום: דודי חסון
גם בחולצות מצאתי מספר דגמים שמצאו חן בעיניי, בלי הרבה בלאגן בעיניים ועם טוויסט קטן או חולצת קוביות שממש בא לי למדוד.

צילום: דודי חסון
בסה"כ מצאתי דיי הרבה דברים בסגנון שלי בקולקציה, אם ג'ינסים בלי אפליקציות ובלאגנים או גזרות גבוהות למכנסיים. כמובן שהיו גם דברים שלא אהבתי אבל על טעם ועל ריח אין מה להתווכח וכל אחת מוזמנת להציץ בקטלוג ולהחליט האם היא אוהבת או שלא את הבגדים השנה.
בקולקציה תמצאו מגוון פריטים רחב החל מקבוצת בגדי הספורט, הלבשה תחתונה, אוסף הנעלה מורחב הכולל סנדלים, צעיפים, תכשיטים, תיקים, פיג'מות וגרביים ובנוסף מוצרי קוסמטיקה כדוגמת לקים, ליפגלוסים ובשמים.

עדכון: באירוע קיבלתי שובר מתנה בשווי 300 ש"ח וקפצתי לבקר בחנות הרשת, אחרי הצצה לא קצרה יצאתי עם שני פריטים חדשים :-) ושניהם הופיעו בבלוג מעלה. הראשונה היא חולצת הפסים מימין שמגיעה עם קשירה שלשמחתי ניתן להסתיר במחיר של 67 ש"ח (ממבצעי יום העצמאות). 
אימרו לי מזל טוב סוף סוף יש לי גלביה, רכשתי את הגלביה מימין בגוונים שחורים (279.90). לקחתי מידה 50 למרות שגם 48 היתה טובה אבל העדפתי אותה רחבה ואוורירית וזאת למרות השסע שלרוב מטריד אותי.
תמונה של טיול עם הכלב מוקדם מידי בשבת בבוקר.

יש אפשרות לקצר או להאריך את השרוול בעזרת כפתור והכי חשוב יש לה כיסים :-) רציתי למדוד גם את הגלביה משמאל (בתמונות מעלה) אבל היא עדיין לא הגיעה לחנויות, מקווה להיתקל בה מקרוב.

טווח המידות מתחיל במידה 40 ומגיע עד 54, המחירים נעים מ-59 ₪ לחולצה ועד 399 ₪ בשמלות. בימים אלו מתקיים מבצע חג העצמאות ברשת עם מגוון חולצות במחיר של 67 ₪.
אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס ולהישאר מעודכנים 

תגובה 1: