יום ראשון, 19 באפריל 2015

חדש על המדף - ויטמין B12 המכיל 1000 מק"ג מבית סולגאר

הפוסט פורסם לראשונה בתפוז ב04/02/2015.
סולגאר משיקה ויטמין B12 1,000 מק"ג שהוכח מדעית כיעיל במחקר שנערך במרכז הרפואי בילינסון ופורסם בכתב העת המדעי Lancet. במחקר הוכח כי נטילת B12 1,000 מק"ג של סולגאר הינו טיפול יעיל, נגיש ונוח להשלמת מאגרים של B12 בגוף. עוד עלה מהמחקר כי B12 של סולגאר מהווה חלופה יעילה לטיפול המקובל בזריקות. קיבלתי מסולגאר מארז B12 1000 מק"ג להתנסות. 
 צילום: יח"צ
מבדיקות הדם האחרונות שלי עולה שהמצב בקאנטים, הברזל והפיריטין מתחת לנורמה וב-B12 אני מצליחה להגיע לטווח התחתון של הסקאלה עם 293.4 pg/ml  כשהטווח התחתון הוא 211 והעליון הוא 911. אני נמצאת במקום "טוב" בתחתית.
מה שאומר שהסממנים למחסור בברזל ו-B12 כבר מתחילים להופיע ברמה היומיומית ובעיקר כשכחה. מסתבר שהמחסור בויטמין B12 נחשב לאחד מהחסרים הנפוצים ביותר באוכלוסיה ואני לא מיוחדת במיוחד wink על פי סקרים בכ-15% מהגברים ובכ-30% מהנשים קיים מחסור בויטמין.
ויטמין B12 חיוני ליצירת כדוריות דם אדומות ולמניעת אנמיה, חיוני לתהליך חילוף החומרים של חלבונים, שומנים ופחמימות. הויטמין מעלה את רמת האנרגיה בגוף ומשפר את פעילות המוח ומערכת העצבים וחיוני לבניית החומר הגנטי בגרעין התא. מחסור בויטמין גורם להצטברות הומוציסטאין (Homocysteine), מטבוליט רעיל המשפיע לרעה על בריאות הלב וכלי הדם, גורם לבלבול, לדמנציה, עייפות ותשישות. אם אתם חשים בסממנים הללו תעשו לעצמכם טובה ותיגשו לעשות בדיקות דם.
מקורות טבעיים לוויטמין בתזונה תמצאו במוצרים מן החי כגון בשר (בעיקר בקר), כבד בקר, דגים, ביצים, מוצרי חלב, רכיכות, סרטנאים, ומספר מיני חרקים (שלא נכנס אליהם). ניתן למצוא גם מוצרים מועשרים ב-B12 דוגמת: דגני בוקר, חטיפים, מוצרי סויה ועוד. חלק נכבד מן המוצרים מן החי המוזכרים מעלה אני אוכלת ועדיין רמת הויטמין אצלי נמוכה. מה שאומר שהספיגה שלי לא הכי מוצלחת.  
הויטמין נועד לאנשי הסובלים מקשיי ספיגה ועיכול של רכיבי תזונה, למטופלים בתרופות סוכרת ולמניעת חומציות בקיבה, לצחונים/טבעוניים ואנשים שתזונתן דלה במוצים מן החי. לנוטלות גלולות למניעת הריון, לבני 55 ומעלה, לסובלים מאנמיה על רקע של חסר בוויטמין B12, לנשים בגיל הפוריות המעוניינות להרות, לשיפור הזיכרון והיכולת הקוגניטיבית, לסובלים מאפטות חוזרות.
הטבליות מגיעות כטבליות מציצה תת לשוניות (למציצה מתחת ללשון) עם טעם מתקתק שהזכיר לי פטל. אני לוקחת אותם כבר כשבועיים ולא נתקלתי בתופעת לוואי כלשהי, בעוד כחודשיים וחצי אעשה בדיקות דם חוזרות ואעדכן לגביי התוצאות devil
מחיר מומלץ לצרכן של 93.70 שקלים לאריזה של 100 טבליות למציצה וניתן  להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים.
בפעם הבאה שאכתוב על ויטמינים הנושא יהיה ברזל, בברזל יש לי 49.1 ug/dL כשהטווחים השפויים הם 60-180 והפריטין (מחסני הברזל) יושב על 4.1 ng/mL כשהטווחים השפויים הם 10-291. קניתי ברזל מסוג שעוד לא ניסיתי ואני מקווה שיעזור, אדווח בבדיקת הדם הבאה.
אודליה
זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס ולהישאר מעודכנים 

5 תגובות:

  1. כפי שהוכח מדעית כיעיל במחקר שנערך במרכז הרפואי בילינסון ופורסם בכתב העת המדעי Lancet. במחקר הוכח כי נטילת
    סולגאר B12 הינו טיפול יעיל,

    השבמחק
  2. מוצרי סולגאר המוצרים האהובים עליי, פשוט נהדרים

    השבמחק
  3. מסכים אם אלה שהגיבו מעלי, מוצרי סולגאר הם ברמה אחת מעל כולם

    השבמחק