יום ראשון, 31 ביולי 2011

כלורקס קלין אפ – נוזל הניקוי המועדף עליי!

במהלך השנים פיתחתי רגישות לאקונומיקה, אחרי השימוש הקל שבקלם הידיים שלי מאדימות מאות ולפעמים אף מגרדות. עד היום יש לי רגישות שהתמתנה עם השנים אבל תמיד נמנעתי מלהשתמש בכל מיני תרסיסי וחומרי ניקוי שהכילו אקונומיקה עד שנתקלתי בכלורקס קלין אפ.

היתרון הראשון מבחינתי שהוא עושה את העבודה של מוצר שמכיל אקונומיקה בלי הסבל שעובר על הידיים שלי בגלל הריכוז היחסית נמוך של האקונומיקה והשני שאין כתם שהוא לא התגבר עליו.

בעבר היה לי שיש פורמייקה שכל דבר ששמת עליו השאיר כתם סיוטי, לדוגמא: הידעתם שסרט קופה בשילוב רטיבות משאיר כתם דיו. כלורקס היה הראשון שהצליח לנקות את הפורמייקה (לכתמים של שנים על פורמייקה ממליצה על סיליט אסלות), הוא עבד על כתמי חלודה, אבנית במקלחת, חיטוי משטחי עבודה כמו קרש החיתוך.

כיום יש לי שיש מעץ (אם אתם בונים תוותרו על שיש עץ) שמתנהג מאוד דומה לפורמייקה וגם ממנו הכלורקס מסיר כתמים בצורה מאוד מוצלחת.

אסיים ואומר שאני עם כלורקס כבר לפחות חמש שנים ואין אפשרות שלא תמצאו לפחות בקבבוק אחד אצלי במטבח ומידי פעם גם במקלחת אחרי ביקור אצלי גם אמא התמכרה כשהבעיה היחידה שלה עם המוצר שהוא פחות זמין באיזור הצפון ואני מביאה לה מידי פעם מהמרכז.

לגביי המחיר, חשוב שתשימו לב כי יש מקומות שמגזימים עם המחיר ומגיעים ל19.99, המחיר הסביר לדעתי הוא בין 9.99 ל12.99, מניסיוני ניתן להשיג ברוב הרשתות בארץ.

ניקוי נעים ניקוי שמח

אודליה


זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

תגובה 1: