יום רביעי, 27 ביולי 2011

מבחר בשמים מולוקלאריים בבלעדיות לרשת כל פרפיום

לכבוד הקיץ שכבר כאן רשת כל פרפיום משיקה בבלעדיות בארץ את סדרת הבשמים המולקולארייים Escentric Molecules האסנטריק 03 ומוליקיול 03, בשמים בארומה ייחודית שממשיכים איתך לאורך כל היום. הרעיון מאחורי הבשמים החדשים הם מולקולות ריח המפותחות במעבדה ומתאימות עצמן אל תכונות הגוף ושינויי טמפרטורה של העושה בהם שימוש.

עפ"י המידע שהתקבל מהחברה המוליקיול 03 הוא גירסה מולקולארית של ניחוח האיריס בשילוב וטיבר טהור , היוצרים תחושת רעננות צלולה. והאסנטריק 03 הוא בושם ניחוח עצי המזכיר קוקטייל אלכוהולי של ג'ינג'ר אייל.

אני קבלתי להתנסות את הבושם אסנטריק 03, ריססתי אותו עליי במקומות אסטרטגיים כשמידי פעם אני מרחרחת את עצמי. לאורך כל היום הריח נשאר איתי, הוא אומנם התרכך אבל לא ניתן היה לפספס אותו על הגוף. לי אישית הריח הזה לא התאים, זיהיתי בו מעין גוון פלפלי שאני לא הכי מחבבת.

אתם מוזמנים לחנויות כל פרפיום להריח אותו ואת שאר הבשמים על עצמכן מחיר השקה: 519 ש"ח ל-100 מ"ל, במקום 649 ש"ח.

חוץ מהבשמים המלוקלאריים שמוזכרים מעלה תוכלו למצוא עוד מבחר לא קטן של בשמים אותם משווקת כלפרפיום בבלעדיות בארץ.



הבשמים היותר מיוחדים בעיניי היו ה-Clean, שכשמם הם פשוט ריחות נקיים. פיתוח מיוחד של בחורה שרצתה את ריח הניקיון איתה לאורך כל היום, את הקלין המקורי חיבבתי פחות בגלל שהיה לו יותר מידי ריח ניקיון. לעומתו ה-Clean Fresh Laundryהיה במפורש ניחוח מרכך כביסה נעים במיוחד שהייתי מאוד שמחה אם היה מלווה אותי לאורך כל היום יש לי תחושה (מאוד חזקה) שהוא עומד להצטרף לפינת הבשמים שלי



עוד היה בושם גברים שיכולתי להתעלף מהריח (ולא מהסיבה המרגשת) בושם גברים בניחוח פלפל שחור חזק ומשתלט במיוחד. אני לא אוהבת לאכול פלפל שחור אז על אחת כמה וכמה להריח ממולץ לחובבי הפלפל.

עוד בתמונה אתם יכולים לראות את הבושם Jennifer Aniston שלה כמובן שהיה נחמד בעיניי.

את דעתי על הרשת הנחמדה תוכלו לקרוא בפוסט שכבר כתבתי עליהם בעבר ואני שמחה לבשר שבקרוב יפתחו חנויות בקפריסין דרכה גם אנחנו נוכל להזמין מוצרים שלא ניתן למצוא בארץ ובהם גם מוצרי קוסמטיקה

בישום נעים, בישום שמח

אודליה


ניתן להשיג : באתר http://www.callperfume.co.il/

מוקד השרות: 1-700-50-70-60 וחנויות הבוטיק ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה