יום ראשון, 24 ביולי 2011

חדש על המדף – גלייד נטורל ספריי נטול גז

קבלתי להתנסות את הגלייד נטורל ספריי החדש של חברת אס סי ג`ונסון (S.C Johnson), שמרחיבה את סדרת מטהריי האוויר גלייד עם חמישה ניחוחות חדשים.

מטהריי האוויר החדשים מגיעים בבקבוקים גדולים של 400 מ"ל העשויים פלסטיק PET, פלסטיק הניתן 100% למיחזור ואינם מכילים גז הפוגע בסביבה. הנוסחה החדשה מורכבת מלמעלה מ- 95% רכיבים טבעיים ותמציות הריח עליהן מבוססים המוצרים.

על המוצר נרשם כי הוא מתאים לבישום כל חדרי הבית ומנטרל ריחות מכל סוג. אני התנסיתי בגלייד נטורל ספריי הירוק בניחוח Morning freshness, לדעתי ריח הגלייד מעודן יותר משאר מטהרי האוויר שיש לי בבית, ובגלל שהיה מעודן יותר אהבתי יותר.

כמובן שניסיתי אותו בחדר השירותים, שם הוא עשה עבודתו לאחר כמה ריסוסים. ניסיתי גם במטבח אחרי מבצע טיגונים והוא הצליח לנטרל את הריח, ריססתי גם את הפח וגם חשתי בהבדל.

תכולתו של הבק` גדולה יותר ונראה לי שבחישוב יחס התכולה למחיר הוא משתלם.

יש לי משימה חדשה שאם גלייד יחליטו לקחת אותה על עצמם, אשמח להוסיף למטהר אוויר זה או אחד חדש בסדרה שיוכל לשמש גם כמטהר בדים מוצר שלדעתי הוא מאסט בכל בית כי אין מה לעשות לרוב יוצא שלא משתמשים בבגדים ובמצעים ישר אחרי הכביסה, ריח המרכך נעלם לו ומרענi הבדים מוסיף ניחוח מחודש ונעים

בסדרה החדשה 5 מוצרים: גלייד נטורל ספריי כחול בניחוח Ocean breeze, גלייד נטורל ספריי סגול בניחוחGarden retreat, גלייד נטורל ספריי ורוד בניחוח Floral perfection, גלייד נטורל ספריי ירוק בניחוח Morning freshness וגלייד נטורל ספריי כתום בניחוח Frens and blossoms.

תכולה של 400 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 19.99 ש"ח, להשיג ברשת הסופר פארם.

בישום נעים בישום שמח

אודליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה