יום ראשון, 3 ביולי 2011

חדש על המדף – מאפים באבקות להכנה מהירה מבית שופרסל

קבלתי שלושה מוצרים חדשים מבית שופרסל להתנסות, אבקות מהירות הכנה לבראוניס, כדורי שוקולד ופנקייק.

לרוב כשאני בודקת מוצרים חדשים אני משתדלת להכין את המוצרים עפ"י הוראות היצרן אבל כאן חרגתי קלות עם התוספות הנדרשות, החלפתי כוס מים בחלב ומרגרינה בשמן קנולה. לא חושבת שהשינוי הקל שלי משפיע לטובה או לרעה

בבראוניס החלפתי את המרגרינה בשמן קנולה כי פשוט לא היתה לי בבית מרגרינה משך האפיה היה ארוך יותר מהמצוין על האריזה, בדקתי עם קיסם וחיכיתי שייצא יבש

את כדורי השוקולד הכנתי כהפתעת יום הולדת לאחד מחבריי לעבודה, החלפתי את המים בחלב וחוץ מזה פעלתי בדיוק על פי ההוראות. הכנתי כדורים וציפיתי אותם בסוכריות צבעוניות וקוקוס.

עם הפנקייק עשיתי ניסוי, נתתי לנער בן 14 להכין את הפנקייקים עפ"י ההוראות על האריזה כשכאן החלפתי את המים בחלב. כשהתחיל בהכנות רצה להוסיף סוכר כדי שיהיה לו מספיק מתוק ואני הורדתי אותו מהרעיון. אחרי שסיים את כל התהליך והפנקייקים היו על הצלחת שאלתי אם צריך היה להוסיף סוכר והוא ענה שלא והיה מאוד מרוצה מהתוצאה.

אישית הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה של שלושת המוצרים ואני בהחלט ממליצה עליהם למאפה מהיר הכנה, שלושת המוצרים מגיעים במחיר מאוד נוח שנע בסביבות ה-12 שקלים.

את כדורי השוקולד והבראוניס הבאתי לעבודה וכולם נהנו, ביקשו ממני את המתכון לבראוניס ככה שבאמת המדובר במוצר מוצלח וקל להכנה.

קבלתי את המוצרים להתנסות כחלק מחברותי במועדון שופרסטאר.

בתיאבון

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה