יום חמישי, 21 ביולי 2011

חדש על המדף – 100% חומוס, בסיס להכנת חומוס ביתי של יכין

לאחרונה נתקלתי בפרסום נרחב למוצרים החדשים מבית יכין, מדובר בסוג של מחית חומוס ללא תוספים אליה מוסיפים טחינה, תבלינים וכו` לקבלת טעם החומוס המועדף עליכם.

צילום יח"צ צלם - מורג ביטן

הסדרה כוללת 3 מוצרים: 100% חומוס טחון גס, טחון דק ומסבחה, אני קניתי את הגרסה בטחינה הדקה כי לא ממש מחבבת חתיכות בחומוס שלי.

המוצר מכיל חומוס שבושל במים בלבד, נטחן ונארז. נתחיל בפתיחת המוצר, החומוס לא דומה לחומוס במראה או בריח, וגם לאחר טעימה טעם החומוס הנקי כמעט ולא מורגש. חשוב לציין שבעבר הייתי מכינה חומוס ביתי ומאוד אהבתי לאכול את הגרגירים ללא תיבול, הטעם במוצר לא הזכיר את הטעם כלל.

החומוס ללא כל תוספות

הכנתי את החומוס על פי ההוראות רק בהקטנת כמויות כי עדיין אין לי מה לעשות עם כמות כזו של חומוס הוספתי טחינה, מלח, שום, לימון, כף שמן (עפ"י ההוראות) וקצת פלפל. לא משנה כמה המשכתי לערבב ולתבל הטעם לא היה זה. לא הצלחתי להגיע לטעם מוצלח כשכבר מזמן גלשתי מההוראות המצוינות על המוצר.

בסופו של דבר סידרתי אותו על הצלחת ותיבלתי בשמן זית ופפריקה וטעמתי שוב, התיבול האחרון הפך את המוצר לאכיל יותר אבל עדיין זה לא זה. בסופו של דבר התייאשתי וזרקתי את שאר הקופסא.

אישית אני מאוד אוהבת את המוצרים הארוזים של יכין ועושה שימוש רב בעגבניות המרוסקות שלהם, במקרה הזה לדעתי המוצר לא מוצלח ולא מסתדר עם המלצת ההכנה על המוצר.

אני רכשתי את המוצר ב-12.99 ולפי מה שקראתי ברשת המחיר המומלץ לצרכן הוא 12.90-14.90 ש"ח ומשווק באריזות 420 גרם להכנת כ-1 ק"ג חומוס.

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה