יום שבת, 2 ביולי 2011

מרכז המבקרים של מיכל נגרין

מי שמכיר אותי יודע שהטעם שלי הוא הכי סולידי בעולם, רוב התכשיטים שלי מורכבים מצבע אחד, לא אוהבת יותר מידי צבעים וכן הלאה.

כשקבלתי הזמנה לביקור בחנות המפעל של מיכל נגרין חשבתי לעצמי האם יש לי באמת מה לעשות בחנות שכזאת? בסופו של דבר החלטתי שמקסימום בזבזתי יום שישי על הביקור ומה כבר יכול להיות נורא.

אפתח ואומר שזה היה אחד מהסיורים/ביקורים הכי כיפיים שהייתי בהם ונהנתי מכל רגע

בכניסה למקום נתקלים בחצר ירוקה עם בריכה קטנה וכניסה לתוך חנות המפעל.

בחנות תמצאו מגוון רחב של פריטים למכירה ובעצם כל אחד מהמוצרים שתוכלו למצוא בחנויות ברחבי הארץ ולא יכולות להכיל את כל המגוון. הלבשה, תכשיטים, בובות ועוד

בחנות ניתן למצוא גם פריטים שלא עומדים למכירה כמו בתי הבובות המהממים ביופיים בהם כל חדר מעוצב עד הפרט האחרון

אחרי הסיבוב בחנות יצאנו לסיור מודרך בחלק השני של הבנין, שכחתי לציין קודם שבבניין לא רק נמצאת החנות אלא כל הייצור של החברה, מהבנין הממוקם בבת ים יוצאים כל פריטי הרשת לרחבי העולם.

את הסיור במחלקות היצור העבירה לנו יפעת פסטרנק מנהלת השיווק של החברה כל פרט ופרט בייצור מוקפד כשכל המוצרים מיוצרים בעבודת יד וכל אבן שאתם רואים על התכשיטים של מיכל נגרין הודבקה ביד אמונה. אני יכולה לומר שאיכות היא שם המשחק ולא סתם יש אחריות לכל החיים על התכשיטים וחפצי נוי.

מכיוון שהמוצרים נמכרים בכל העולם תוכלו למצוא בחדרי הייצור זה לצד זה מזוזות, צלבים וחמסות. כשחמסות הם בין המוצר הנמכר ביותר שלהם.

מהתכשיטים ואביזרי הנוי המשכנו לייצור ההלבשה, כשגם כאן כל אבן ואבן מודבקת ידנית. כל ההדפסים מבוצעים בעזרת מדפסת מיוחדת ועל ההדפסה מודבקות האבנים, תוכלו לראות בתמונה מטה את עבודה ההדבקה שנעשית על כל שמלה, גופיה או חולצה. אישית הייתי משתגעת אחרי חמש דקות

הייתי בטוחה שאנחנו ממשיכים בסיור כדי לראות עוד חלק מהייצור בחברה ואכן הגענו לעוד חלק אבל בו ציפתה לנו הפתעה. הגענו לסדנת ייצור הבובות של החברה ופגשנו את הבובנאית של מיכל נגרין, ג`ניה. בסדנא פוזרו להן בובות she shy עירומות, שרק חיכו שנלביש אותן ושולחן ענק עם כל דבר שנוכל לחשוב עליו כדי להלביש את הבובות שלנו

אני אחזור אליי לרגע ואומר שיש לי שתי ידיים שמאליות וכמעט ויתרתי על הלבשת הבובה. בסופו של דבר תפסתי לי פינה שקטה בצד שלא ממש שמו לב אליו והתחלתי לאסוף לי כל מיני דברים שמצאו חן בעיניי, בניתי לעצמי משהו בדמיון והתחלתי לעבוד.

במהלך העבודה שלי שאלתי את ג`ניה כמה שאלות ובאישהו שלב מיכל וביתה יסמין (שהיו מקסימות) מצאו אותי בפינה, מיכל עזרה לי למצוא עוד נוצה אדומה ושתיהן החמיאו לבובה המהממת שלי (תוספת שלי ).

הייתי הכי מופתעת בעולם מכמה שהבובה שלי יצאה יפה ועד כמה שאני מרוצה ממנה אני לא אומרת שאני מתחילה לייצר בובות למחייתי ואי אפשר לפספס את טביעת היד שלי אבל עדיין.

שאלתי את מיכל האם ניתן יהיה לעשות סדנאות ייצור בובות כאדם פרטי ומיכל ענתה שהיא מקווה שתוכל לסגור איזור מתאים ולקיים סדנאות כאלו

לסיור במפעל ניתן להגיע כבר היום

תודה למיכל, יסמין ויפעת על יום מקסים בו פתחתן את ביתכן השני בפניי ונהנתי מכל רגע

אודליה

מרכז המבקרים של מיכל נגרין

כ"ט בנובמבר 7 בת ים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה