יום ראשון, 10 ביולי 2011

חדש על המדף – סדרת גלידות Skinny Cow (פרה רזה) מבית נסטלה

בכל ביקור שלי בסופרמרקט אני מעבירה ויש מהיר על מחלקת הגלידות, הפעם תפסה את עיניי דמות מסקרנת על מארזי הגלידות ה- Skinny Cow. יעני פרה, פרה אבל בקטנה (קצת הומור שחור לא להעלב ), הדמות והשם פשוט קרעו אותי מצחוק מול מדף הגלידות

קצת אחרי התרכזתי בגלידות והבנתי שנסטלה השיקו סידרת גלידות תחת מותג הסקיני קאו, מותג אמריקני שכבר קיים בחו"ל ועל פי כל מה שקראתי עליו מאוד מצליח.

החלטתי שבדרך הביתה אני צריכה לנשנש לי משהו טעים אחרי הקניות המתישות ובחרתי לי את המוצר שהכי משך אותי באותו הרגע, גלידת שמנת מופחתת שומן בטעם מסקרפונה לימון עם ביסקוויטים בטעם וניל.

כבר בדרך הביתה פתחתי את החבילה, שלפתי את אחת מגלידות השמנת ונהנתי מכל רגע מדובר בסנדביץ' גלידה עם ביסקווטים כמו של פעם (הרכים) ובאמצע גלידת שמנת שאם לא ידעתי לא הייתי מנחשת שהיא מופחתת קלוריות עם ריח לימוני נעים וטעם מסקרפונה, אני מודעת היטב שמדובר בתחליף ולא במקור אבל במבחן טעימה עיוור לא הייתי מנחשת לעולם.

מדובר בכל יח` במשקל של 66 ג` שהיא לא גדולה מידי ולא קטנה מידי ובהחלט יכולה לספק את החשק למשהו מתוק כששומרים על התזונה, יח' שווה 135 קל` ו2.4 גרם שומן.

ממה שראיתי על המוצרים בחנות הסדרה נעה בין 87 ל-141 קל` ועד 2.9 ג` שומן ליח` מהסדרה החדשה, בתמונה על המארז ניתן לראות את שאר מוצרי הסדרה.

יש לי תחושה מאוד חזקה שאתם עוד תתקלו כאן בביקורת שלי לשאר מוצרי הסדרה

נסטלה בהחלט מצליחים לשדרג את חווית הדיאט ומזמן לא נהנתי כל כך מגלידת דיאט. רכשתי את מארז שש היחידות במחיר של 29.90 ונראה לי שניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

בתיאבון

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה