יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

מקס ברנר משיקה תפריט קינוחים חדש

גילוי נאות הייתי אורחת המסעדה

ערב, רוטשילד, כניסה לחניה והגענו לנחלה טוב נו לא לנחלה אלא לסניף מקס ברנר. במקום ערוך שולחן ארוך עם כמות מים שלא תבייש אף גמל


התכנסנו לכבוד תפריט הקינוחים החדש ושניות לאחר מכן החלו הקינוחים לזרום לשולחן, כמעט כל המנות הגיעו יחד לשולחן ואני מקווה שלא פספסתי כלום.

נתחיל במנות

מנת פונדו פרופיטרול נוגט (42) רוטב שוקולד חלב בשילוב בונבון שוקולד בננה. בשבילי פרופיטרול בלי מילוי קרם זה לא פרופיטרול, הפרופיטרול מכיל שוקולד, בונבון הבננה מצופה שוקולד ולצד המנה קעריות שוקולד. המנה עמודה בשוקולד ואם היה שם קצת קרם פטיסייר המנה היתה מתעופפת!


מנות המילקי (39) הותיקות שתמיד אהבתי, טעמתי את הפאדג` בראוניז שתמיד אהבתי ואת מנת הפירות שהפתיע אותי עד כמה שהיא טובה, מעולם לא הזמנתי אותה


מנת מוס שוקולד מקורר מגולגלת בשברי אגוזים ושוקולד (לא ידוע מחיר) בליווי קצפת וקערית שוקולד. המוס במרקם שמחליק על הלשון בשילוב הקראנציות של הציפוי, תענוג ובמיוחד כשהמראה היה קצת בעייתי בעיניי


מנות Cake & Shake, מנות שמוגשות על מגש חמוד ומוגבהה לכל המנות מצורף שייקר במילוי שוקולד חם. סופלה שוקולד, שוקולד, שוקולד בליווי גלידת קרם וניל, שייקר ושוט שוקולד קר (43). הורגשה מרירות גובהה מידי בשבילי ולכן מבחינתי המנה לא מוצלחת.

עוגת שוקולד קרם ברולה (47), סלט פירות, שייקר ושוט שוקולד טהור. בעוגה היה פס וניל שאמור להיות היה קרם הברולה, לא מצאתי שום דמיון בין שם המנה לטעם הסופי ומשהו בשילובים לא הסתדר מבחינתי.

והמנה האחרונה בסדרה היא מנת עוגת גבינה של ניו יורק (44), סלט פירות, שייקר פאדג` חם ושוט קרם שוקולד קפוא. המנה המוצלחת בקטגוריה הזו, עוגת גבינה כבדה במתיקות מעודנת יחסית ששילוב השוקולד עובד איתה מעולה, החסרון היחיד היה המרקם המאוד מתפורר שלה.

מנת אגרול שוקולד בננה (46), עלי בצק ממולאים ומוגשים עם רוטב שוקולד לטבילה. מנה שממש ציפיתי לטעם ממנה כי מה יכול להיות רע בשוקולד שנעטף בבצק ומטוגן בשמן העמוק, אז מסתבר שיכול להיות פחות מנחמד. המרירות השתלטה על המנה ואחרי פחות מביס פשוט ויתרתי עליה, מבחינת המראה מדובר במנה מקסימה


עוד קטגוריה חדשה בתפריט היא הקרפים, אחד ממוצרי הבצק החביבים עליי


מנה מייצגת לכל הקרפים

קרפ טירמיסו (49), שוקולד לבן נמס, גבינת מסקרפונה, גלידת קרם וניל אספרסו וטראפל שוקולד חם, את הקרפ הזה לא טעמתי כי אני לא מחובבי הקפה אבל נאמר לי שהוא מזכיר בטעמו את האייריש קרים.

קרפ בננה נוגט (47), שוקולד חלב נמס, גלידת קרם וניל, וטראפל שוקולד חם. אוהבת בננה ואוהבת נוגט אבל כאן משהו לא הסתדר, יכול להיות שנוסף קצת רום שהפריע לי קצת בטעמים.

ואחרון חביב הוא קרפ עוגת הגבינה (47), שוקולד לבן נמס, גלידת קרם וניל, קראמבל עוגיות וטראפל שוקולד חם. מבחינתי מנת הדגל של כל הארוחה! מנה טעימה בגם עוברת שריפת סוכר מעליה מה שמוסיף קראנציות עדינה, בקיצור המנה מומלצת במיוחד וממנה לא נשאר פירור על השולחן


אני מפריעה לאכול עם הצילומים, קרפ עוגת הגבינה, מעדן!

במהלך הערב יצא לי לשבת ליד מישהי שמבינה הרבה יותר ממני בשוקולדים וכששאלה לדעתי עניתי שיש במנה מרירות היא הסבירה לי שהמרירות שבעצם אני מרגישה היא טעם הלוואי שמופיע כשמשתמשים בשוקולד לא הכי איכותי.

אין לי בדיוק מושג באיזה שוקולד משתמשים במסעדה אבל הרגשתי את טעם הלוואי ביותר מידי מהמנות.

אסכם שבתפריט החדש יש כמה מנות שלא כדאי לוותר עליהן, לרוץ לנסות ויש אחרות שאולי כדאי להתרחק מהן


בתאבון

אודליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה