יום שני, 8 בנובמבר 2010

ארוחה עסקית בג'ויה רמת החי"ל

לאחרונה קראתי המון ביקורת חיוביות על החברה החדשה ברמת החי"ל, מסעדת ג`ויה. אני ושותפי לחדר רצינו לשם שינויי לאכול ארוחת צהריים מחוץ למשרד ואני ישר קפצתי וספרתי על שכנתנו מסעדת ג`ויה ששמעתי עליה רק דברים טובים. הגיע שעת צהריים ואצנו רצנו אל המסעדה.

בחרנו לקחת את העסקית במחיר המנה העיקרית בה מקבלים מנה ראשונה וכוס שתיה (מיצים).

אני וא` בחרנו לראשונה בסלט ירוק שהגיע בצלחת עמוסת חסה, מעט עלים ומעט ירקות. א` התלונן שבעיניו אין מספיק עלים ואני ששאלתי האם מדובר בסלט חסה הייתי מרוצה מיחס הירקות והחסה, לסלט צורף רוטב מיסטה (וינגרט חמצמץ) מעולה שכמובן ביקשתי ממנו עוד בצד


לעיקרית א` בחר בתבשיל בשר בצל על פולנטה (62), ראגו בצלים ובשר בקר עם יין לבן, פטרוזיליה ופרמג`נו, מוגש על פולנטה רכה.


את שני המרכיבים של המנה אני אוהבת אבל כאן משהו לא היה בדיוק, הפולנטה היתה במרקם מעולה אבל תפלה ואני מנחשת שהיא אמורה להיות מתובלת ע"י תבשיל הבצל, הבעיה היתה שגם בתבשיל היה חסר מלח, תוספת פרמז`נו הצליחה לפתור את הבעיה הזו. הבעיה היותר חמורה בתבשיל שלדעתי נדרשה לו עוד חצי שעה של בישול, הבשר היה דיי קשה ולא התפרק במגע.

אני בחרתי במנת פפארדלה טלה (59), פסטה שטוחה ורחבה עם ראגו טלה ובקר, פלפלים ועשבי תיבול.


כשקבלנו את הראשונות שמתי לב שבשולחן לידנו לא הצליחו למי הולכת המנה השניה של הפפארדלה ופשוט אספו אותה חזרה למטבח. כנראה שהם חשבו ש5-7 דקות לא ממש ישנו אם המנה תחכה, אז זהו שלא! הדקות האלו השפיעו מאוד, קיבלתי מנה פושרת עד קרה. כן הפסטה היתה מוכנה בדיוק והמנה היתה טעימה אבל טמפרטורת המנה הרסה את כל החוויה. בסופו של דבר נגמרה ההפסקה, לקחתי את רוב המנה חזרה למשרד, וחיממתי במיקרו.

א` שאל אותי על מה בדיוק החמיאו כל כך למסעדה? ועניתי ששמעתי רק דברים טובים על המקום. יכול להיות שיחס המטבח שונה בערב לעומת שעת העסקיות.

שנינו סיכמנו את הארוחה בהסלט היה טעים

בתיאבון

אודליה

מסעדת ג`ויה


נ.ב.

מצטערת על איכות התמונות,

צולמו בעזרת הפלאפון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה