יום חמישי, 18 בנובמבר 2010

ארוחה עסקית ב"רק בשר" סניף רמת החי"ל

למי שפספס עברתי לפני כחודש לעבוד ברמת החי"ל מה שאומר שייצא לי לעיתים קרובות יותר לאכול ארוחות עסקיות, אשתדל לכתוב על ההתנסויות או לפחות על חלקן

הפעם התחשק לנו בשר והלכנו על "רק בשר", משמעות ארוחה עסקית במסעדה היא הנחה של 50% על כל המנות הראשונות והעיקריות (מלבד כבד אווז). חלק מהרעיון במסעדה הוא לגשת למעדניה ולבחור את הנתח/מנה שתרצה שנשקלת ממך ומתומחרת לפי המשקל.


א` בחר לשתיה כוס מיין הבית שב-15 ש"ח ניתן לשתות ללא הגבלה (כמה כבר בן אדם יכול לשתות באמצע יום העבודה ), אני לקחתי לי פפסי מקס.


מספיק יין?

לראשונות א` לקח פרוסות סינטה שעברו כבישה על ברוסקטות עם פרוסת פרמזן מעל, מוגש עם סלט ירוק ברוטב וינגרט חרדל (26), מנה מעולה ואחרי הנחת עסקית צהריים היא שווה כל אגורה.


אני בחרתי בפרוסות לשון עגל עם רוטב צ`ימיצורי על מצע סלט ירוק (16) כחלק מהעסקית, אחת מפרוסות הלשון היתה קצת סיבית כי קבלתי פרוסה מקצה הלשון, לשון העגל היתה חמימה ובשילוב הצ`ימוצורי הקר היתה טעימה מאוד.

במנות העיקריות לקחנו שתי נקניקיות טלה, בשר טלה בשילוב אניס ואגוזים. המרקם בכלל לא מחמיא לנקניקיה ובמיוחד כשלא היה ידוע מראש עניין האגוזים. שקדי בקר שהיו מעולים, רכים וטעימים.


א` בחר בסטייק ארגנטנאי והיה מרוצה ממנו, אני בחרתי באנטריקוט ברמת שומן בינונית וכאן נרשמה אכזבה, הוא היה עשוי בדיוק ברמה שביקשתי אבל היה סיבי וכמעט לא לעיס.



עם העיקריות מגיע קערית של תפו"א וצ`ימיצ`ורי

מדובר בנתח שאני תמיד קונה לעצמי ומכינה בבית, הוא מעולם לא יצא לי בצורה הזאת.

על המנות הראשונות אני ממליצה בחום ומתכוונת לחזור במיוחד בשבילם, לגביי הבשרים כנראה שאני צריכה לנסות משהו אחר.

לגביי המחירים, המחירים לא זולים במיוחד אבל גם לא יקרים בעסקית, בלי העסקית זה כבר משהו אחר.


יש סיכוי שהשבוע יהיה ביקור נוסף, אני הולכת על הראשונות, מבטיחה לעדכן אם יהיה שינוי קיצוני

בתיאבון

אודליה

מסעדת רק בשר

הארוחה העסקית מוגשת בין השעות 12:00-17:00

נ.ב. מצטערת על איכות התמונות, צולמו בפלאפון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה