יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

ארוחת ערב בסניף בלאק בורגר בר רמת החיל

יש לי היסטוריה מאוד ארוכה וטובה עם רשת הבלאק, כשרק פתחו את סניף הסינמה סיטי הגעתי לארוחת יום הולדת, נהנתי מכל רגע במקום, מהאוכל ומהאווירה. במהלך השנים יצא לי לבקר בסניף המסויים הזה לפחות פעם בחודש והוא הפך כמעט לסניף הבית שלי, עד למצב שצחי ניגש ושאל אם אנחנו מכירים

לא מזמן גם הגעתי להשקת הסניף החדש שלהם באשדוד ומאוד נהניתי, בערך בתקופה ההיא גם עשיתי לייק לדף הפייסבוק שלהם ולקחתי חלק בכל מיני תחרויות (כן מכורה אני יודעת :P).

לאחרונה לקחתי חלק בתחרות מתכוני גולשים בדף המסעדה ואפילו זכיתי זכיתי במנת בלק לייבל המבורגר (קציצת 190 ג`) עם תוספת וצ`יפס.

אני וחברה קבענו ללכת לסרט והחלטנו ללכת לאכול ליד העבודה (רמת החיל) לפני הסרט, הזדמנות בשבילי לנצל את המתנה שלי

הגענו למסעדה כשבמרפסת נחגגת יום הולדת לכ-50 בני נוער, חלפנו על פניהם ונכנסו לשבת באחד מהבוטים היפים והמרופדים שאני אוהבת ומוכנה להרדם בהם אחרי הארוחה

א` לקחה מנת שווארצנגר(45), 220 ג`, מדיום רייר בלי תוספת.



המראה שלו היה לא משהו בכלל, הוא היה מושחר אבל הגיע בדיוק ברמת העשייה שהוזמנה. א` היתה מרוצה ואמרה שהיה טעים.

חלקנו מנה ראשונה של חלת בצל (27), בצל טרי שהושרה בבלילה וטוגן לרמה קריספית בכל פינה וחלק מהחלה, מנה טעימה! החסרון היחיד היה בהגשה שאיכשהו הצליחה לזלוג אל מחוץ לצלחת.

לקח למנה הראשונה כ-10 דקות להגיע לשולחן לא הספקנו לגעת בה כל כך וכבר הגיעו העיקריות, לא הייתי אומרת אידיאלי. אבל נתחשב, יש ארוחת ענק במקום.

נעבור למנה שלי (מהזכיה) המבורגר בלק לייבל עם תוספת בצל מטוגן וצ`יפס.



הדבר הראשון שטפס את עיני היה הבצל המטוגן המנוקד, בטעימה קטנה לא ניתן היה לפספס את המרקם החולי של התוספת, המשטח שהוכן על הבצל לא נוקה וכל השמן השרוף פשוט נצמד לבצל וגרם לו להיות נורא. הבצל הוזז הצידה כדי לגלות המברגר חרוך שלמרות המראה שלו הוכן במידת העשייה שביקשתי (מדיום וול) ואפילו נחמד. כנראה כחלק מההכנות לארוחת הענק שנחגגה במסעדה הוכנו חלק מהמנות מראש ולכן קיבלנו צ`יפס שחימם את עצמו לדעת ולא כל כך היה צ`יפס קריספי אלא משהו אחר (לא מוצאת הגדרה מתאימה ).


הצלחת בסיום הארוחה, הצ`יפס, הבצל והביס האחרון

יש סיכוי שאם מישהו במהלך הארוחה היה ניגש ושואל האם הכל בסדר? הייתי מספרת לו על כל הדברים שהתרחשו לי על הצלחת, אבל זה לא ממש קרה למרות שהחלק הפנימי של המסעדה היה כמעט ריק.

לסיכום, ניקוי משטח העבודה שגרם לכל המנות להראות חרוכות חייב לקרות ודחוף. ההמבורגר שלי היה נחמד ולא יותר, א` נהנתה משלה הרבה יותר.

מצד אחד אני חושבת שעל התנסות כזו לא הייתי רוצה לחזור ומצד שני קשה לי לשכוח את כל החוויות הטובות היו לי בבלאק, עוד נראה.

אודליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה