יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

ארוחת טעימות בסושיה

גילוי נאות - הייתי אורחת המסעדה

סושי - מאכל יפני המורכב מאורז בחומץ המשולב עם מרכיבים שונים כגון דג נא או מעושן, אצות מאכל וירקות.

אני מחובבי הסושי ותמיד מחפשת באיזור מגוריי סושיה נחמדה במחיר הגיוני והכי חשוב טריה וטעימה. לפני כשנתיים כשגרתי באיזורה הצפוני של תל אביב מצאתי לי סושיה קטנה ונחמדה במיקדו סנטר שבזמנו רק נפתחה ואפילו לא התחילה לעשות משלוחים. כשהיה מתחשק לי סושי לא הייתי מתעצלת, עולה על מדיי ב` ונוסעת לקחת לי מנה או שתיים הביתה.

לפני כשבועיים קבלתי הזמנה לארוחת טעימות ב"סושיה" ומכיוון שלכל המסעדות לממכר סושי אני קוראת סושיה לא קישרתי באותו הרגע שבעצם מדובר בסניף נוסף לסושיה ההיא שלי מצפון תל אביב

אני וחברה הגענו להרצליה פיתוח ואת פנינו קבלו בחיוך אסף מנכ"ל החברה, אורן סמנכ"ל התפעול ובנות יחסי הציבור. לכבודנו (קבוצה לא קטנה) חיברו כ-10 שולחנות כדי שנשב כולנו יחדיו. ברגע שאורגן השולחן החלו להזרים לשולחן קעריות אדממה (פולי סויה בתרמילים) ויין שזיפים שמשותפיי לשולחן הבנתי שמאוד טעים.


כמה רגעים לאחר מכן החלו לזרום המנות לשולחן

כדורי סושי (18) שלושה כדורי אורז סושי עם אושינקו (צנון יפני) וקמפיו (דלעת יפנית) עטופים בדג נא, טונה, סלמון ודניס או בס שמוגשים על רוטב שמנת וטחינה. הדניס היה מעולה, טונה אני לא כל כך אוהבת וגם כאן לא התלהבתי ואת הסלמון האהוב עלי לא יצא לי לטעום.

טטאקי טונה צרובה (25) מנה מכובדת של טונה אדומה שמוגשת עם רוטב צ`ילי. הטונה היתה צרובה בצורה מעולה והורגש עד כמה שהיא טריה, השילוב עם הרוטב רק מוסיף.


עכשיו נעבור אל ה..., טוב נו לא נעבור פשוט נמשיך עם הסושי, הגיעה לשולחן צלחת גדושה בשתי מנות שונות.

צלופח מעופף – אינסייד אאוט במילוי צלופח קריספי, זו הפעם הראשונה שאני טועמת צלופח. הטעם הזכיר מאוד את הסלמון סקין, מעכשיו בטוח שאתנסה יותר בצלופח.

ריינבאו דגים - אינסייד אאוט בציפוי סלמון, טונה ודניס, במילוי אבוקדו גזר ומלפפון. מנה יפיפיה וטעימה, אפילו הטונה עבר בהצלחה


שיפודי שרימפס – שני שיפודי שרימפס (2 יח` לשיפוד), פלפל אדום ושורש בצל ירוק בשילוב טריאקי. לא אהבתי את השיפודים, היה להם טעם מעושן מידי בשבילי.

סלמון מעופף (26) – או בשמו השני כריך שמנת וסלמון (המצאה שלי), מדובר באינסייד אאוט במילוי אספרגוס קריספי, גבינת שמנת וטמאגו, בציפוי פרוסת סלמון. מנה מעולה! והאהובה עליי מבין מנות הסושי לערב זה


ומנה אחרונה להערב ממטבח הסושי, סנדביץ סלמון – סנדביץ בציפוי טמפורה קריספית ובמילוי מכובד מאוד של אבוקדו וסלמון שני מוצרים שאהובים עלי במיוחד והשילוב בניהם מעולה.


כשכבר היינו בטוחים שסיימנו להערב החלו לצאת מנות חדשות מהמטבח.

המנה הירוקה (35) איטריות ביצים ברוטב של חלב קוקוס וטחינה עם נתחי חזה עוף, ברוקולי, כרוב ובצל ירוק. שילוב מאוד מעניין טעים של הקוקוס והטחינה, הברוקולי היה בדיוק ברמת ההכנה שהשאירה אותו ברמת הקריספיות הנכונה והעוף שהיה רך וטעים. לדעתי המנה המוצלחת ביותר מבין המנות שעוד יוגשו.

חזה עוף בפאנקו – או בשמו השני שניצל שמוגש על מצע אורז עם פטריות שיטאקי, גזר ושעועית ירוקה. לדעתי מדובר בשניצל עסיסי וטעים ואם הצטרפת לארוחה במסעדה כשאתם לא מחובבי המנות האסייתיות זו בדיוק המנה בשבילכם.

המנה האדומה (39) נתחי חזה עוף בקארי אדום, מוקפצים ומוגשים על אורז לבן. מדובר במנה פיקנטית ומאוד מודגשת של קארי. מעולה לחובבי הטעם כשאני לא אחת מהם, משותפי לשלוחן נרשמה התלהבות מהמנה וצער שנגמר המקום בקיבה

חזה עוף ברוטב שום וסויה (42) על מצע אורז שיטאקי (ראו מעלה) מנה עסיסית וטעימה כשהשילוב בין השום והסויה עושה לחזה העוף רק טוב.


מנות חזה העוף והנודלס מגיעות בשילוב סלט קולסלאו אסייתי שמורכב מכרוב, גזר, בצל ירוק ומעל מפוזרים בוטנים גרוסים, הסלט קראנצי, חמצמץ וטעים.


בשלב הזה כבר כמעט ולא יכולנו לנשום מרוב טעימות, רק שחייבים לספק את הרצון לקינוח. לשולחן הוגשה עוגת שוקולד חמה (11) עם רוטב פירות יער, מדובר במנה מאוד שוקולדית מה שאומר שאני והיא לא מסתדרות, אוהבת שוקולד אבל במידה לחובבי השוקולד מדובר בפצצת שוקולד בשילוב רוטב מוצלח.


הציון שלי 4 מתוך 5

אני היית ואשאר לקוחה קבועה של הסושיה, אולי אגוון ואקח ממנות הנודלס, בעצם לא, אין יותר טוב ממנת אינסייט אאוט או כמה פרוסות דג נא :-)

בתיאבון :-)

אודליה

*תודה למארחים שלנו במקום

*תודה מיוחדת לרני מנהל סניף הרצליה שסבל את כל השאלות שלי

*לחלק מהמנות לא צורפו מחירים כי שכחתי לכתוב אותם, סורי

הסושיה 9969* http://www.hasushia.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה