יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

קוטקס מגיני תחתון – הרעת תנאים

לאחרונה החליפה חוגלה את כל סדרת מגיני התחתונים של קוטקס למארז חדש תוך ציון על האריזה כותנה 100% טבעית ממש כמו התחתונים שלך, נושם ואוורירי וארוז אחד אחד.


כשהשיקו את סדרת קוטקס (אין לי הערכה מתי זה בדיוק קרה) בארץ, התנסתי במוצרים, הייתי מרוצה ומאז אני עושה שימוש במגיני תחתונים ופדים של קוטקס בלבד. אותי ניתן להגדיר כלקוחה נאמנה, ברגע שאני מרוצה אני נצמדת למוצרים ולא מנסה מתחרים עם מוצרים חדשים או עם מבצעים מטורפים.

עכשיו נעבור לשלב הרעת התנאים,

החלק הראשון והאקולוגי במוצר הקודם היה פס נייר דקיק להסרה כדי הגיע לדבק וזהו, המוצר החדש מגיע ארוז אחד אחד בעטיפת ניילות וכמובן פס הנייר שמכסה את פסי הדבק.


כנראה שבחוגלה הגיעו למסקנה שאנחנו לא מייצרות מספיק זבל לא מתכלה והחליטו להוסיף לנו את אריזת הניילון.


בתמונה, האריזה החדשה

אצטט מהאריזה "עכשיו, אווריריים יותר, נושמים יותר ועוצבו במיוחד כדי להעניק לך תחושת רעננות, יובש ונוחות מקסימלית".

אולי הם אווריריים ונושמים יותר אבל אני לא ממש הרגשתי בהבדל, כנראה שתחושת הכותנה הזו גורמת להן לקבל מעין התפוררות לאחר שימוש של כמה שעות שלא התרחשה קודם.

העיצוב, כדי להביא לקיפול ואריזת המגינים במה שתיארתי מעלה בחרו בחוגלה להקטין את האורך (ראו מטה) ואת עובי התחתוניות במס` מילימטרים. בגלל שהתחתוניות דקות יותר יש להן נטיה להתכווצץ על התחתון. בנוסף , יש סיכוי שגם שינו משהו בדבק על התחתוניות כי הן לא מפסיקות לטייל.

לגביי הגודל, כדי לקבל את הכיסוי שנוח לי אני קונה את הלארג` במגיני התחתון, בחרו חוגלה להקטין את מידותיו וכמובן מבלי לעדכן על האריזה. לצערי אין לי מגן תחתון מהסדרה הקודמת להשוואה אבל כן יש לי את המארז שהתאים בדיוק למידות הקודמות של התחתוניות. הכנסתי את החדשה למארז ותראו את ההבדלים באורך, ההפרש ממש מוגזם!


בקיצור

אם נתקלתם באריזות הישנות של קוטקס תעדכנו אותי כדי שאוכל לרכוש סטוק,

אם יש לכן המלצה על תחתונית לא מקופלת ונוחה גם אשמח לשמוע

יום טוב ומוגן

אודליה


זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה