יום חמישי, 12 באוגוסט 2010

אל גאוצ`ו משיקה קו בשר למכירה ברשתות השיווק

השבוע התכנסו כתבי אוכל, בלוגרים וכל מי שקשור באוכל להשקת קו מוצרי הפרימיום הקפואים של אל גאוצ`ו.


האירוע התרחש ב"וילה בקיבוץ" עם המיקום המעניין שאחורי בית העיתונאים, נותן את האווירה של הכפר/קיבוץ במרכז העיר.


בחצר המקום הוכנו עבורנו ממבחר המוצרים החדשים ואסדו שתמיד כיף לראות ולאכול.



אל גאוצ`ו נמצאת בשוק הישראלי כבר 28 שנה, במהלך השנים היו כמה סניפים שביקרתי בהם ואהבתי פחות או יותר. הסניף שגרם לי להתאהב בהם היה ממוקם בחוף הקשתות באשדוד והיתה תקופה שניתן היה למצוא אותי שם לפחות פעם שבוע. זו גם המסעדה שגרמה לי להתאהב בצ`ימיצ`ורי

עם השנים עברתי לגור רחוק מהמסעדה, כשהייתי באיזור הגעתי לחוף במיוחד בשביל ארוחה במסעדה כדי לגלות שנסגרה, חבל, באמת שהיא היתה מעולה


במהלך האירוע העביר לנו ברנרדו בלחוביץ מנכ"ל אל גאוצ`ו הרצאה קצרה על שוק הבשר בארץ, מיצוב החברה ביחס למותגי הבשר האחרים. לדוגמא שוק הבשר על האש הקפוא בארץ נכון לשנת 2009 עומד על מכירות של 211.4 מיליון ש"ח ובמהלך שנה סועדים למעלה מחצי מיליון איש במסעדות אל גאוצ`ו.

תהליך פיתוח הסדרה נמשך כשנה ויעדי החדירה של הרשת הם 5% מהשוק בשנה הראשונה ו-10% בשנה השניה כשבכל המהלך הושקעו כ-2 מיליון שקלים.

הרעיון מאחורי הסדרה הוא קבלת מוצר בשר לעל האש ברמה גבוהה וללא כל תוספים דוגמת מים שעל פי חוק ניתן להוסיף בארץ עד 10% ממשקל המוצר ואף מוסף לכל מוצרי הקטגוריה שניתן למצוא כיום בחנויות (הערה שלי).

לאחר ההרצאה הוזמנו לטעום את הבשרים החדשים


טעמתי את הקציצות שהיו טעימות, צ`וריסוס שהיו נחמדות אבל לא בדיוק לטעמי ואת סטייק האינטריקוט שבפעם הראשונה שטעמתי היה עשויי מידי כשניתן להבין התרחשות כזאת בהכנת כמות גדולה. חזרתי לסיבוב נוסף וגיליתי סטייק מידיום וול טוב.

עכשיו נעבור למוצר המוכתר כמלך הסדרה לדעתי, ההמבורגר שהיה מעולה! שוב אזכיר שאני לא מחובבי ההמבורגר אבל כאן היה מדובר במוצר בשר שהרגיש טרי עם תיבול עדין וטעם מודגש של בשר. קבלנו הביתה מארז להתנסות והכנתי אחד מהם על מחבת (שכחתי לצלם) וגם היה מעולה.

את הסדרה החדשה ניתן יהיה למצוא ברשתות השיווק החל מחודש ספטמבר וניתן למצוא בה חמישה מוצרים והם:

קציצות אל גאוצ`ו 400 ג`- 11 קציצות, מחיר מומלץ 23.90-24.90 ליח`.

המבורגר אל גאוצ`ו 300 ג` – 2 המבורגרים, מחיר מומלץ 20.99-21.90 ליח`.

קבבונים אל גאוצ`ו 400 ג` – 9 אצבעות, מחיר מומלץ 23.90-24.90 ליח`.

צ`וריסוס אל גאוצ`ו 400 ג` – 3 נקניקיות, מחיר מומלץ 23.90-24.90 ליח`.

ואחרון חביב סטייק אנטריקוט אל גאוצ`ו שיימכר לפי שקילה וכל נתח ישקול בין 250-300 ג`.

המחיר יקר יותר מכל המוצרים שניתן למצוא כרגע על המדף, נחכה ונראה בדיוק איך יתומחר בסופו של דבר. קבלנו להתנסות את הצ`וריסוס, קבבונים, אנטריקוט וכמו שציינתי ההמבורגר, ברגע שאכין בבית מבטיחה לעדכן את הפוסט.

בתיאבון

אודליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה