יום שלישי, 10 באוגוסט 2010

ג'יוספה, פיצה דקה וטעימה

תמול בערב יאיר הגיע לאסוף ממני חבילה, רגע אחרי שהגיע שאל עד כמה את רעבה והציע לקפוץ לבקר בג'יוספה בפלורנטין. לא התעצלתי, התלבשתי ויצאנו לדרך.

אני לא מחובבי פלורנטין, בכל פעם שהייתי צריכה להגיע לאזור סבלתי מאוד מנושא החניה או יותר נכון ממחסור בחניה. כבר קרה שאחרי יותר מידי זמן (לדעתי) הסתובבתי ונסעתי ליעד אחר או רחמנא לצלן הביתה

ברגע שלוקחים אותי לאזור אני רגועה מה שאומר שיאיר היה אחראי על ההגעה, חנינו במרחק לא קטן מהמקום וצעדנו לפצריה הקטנה והחמודה. טוב נו לא ממש צעדנו, יאיר כמעט רץ ואני אחריו, כנראה שהוא היה ממש רעב ;)


הגענו למקום נעים ומשפחתי עם תחלופה מאוד מהירה של אנשים, נדמה לי שהיינו שם קרוב ל-30 דקות ולדעתי ראיתי עשרות אנשים נכנסים ויוצאים. גם כשהמקום היה עמוס, השקט נשאר, אנשים נכנסו הזמינו והמתינו בשקט לאסוף את מגש הפיצה ולהמשך לדרכם.


בחרנו בהזמנה מהמגשים המוכנים, אני במשולש פטריות ויאיר במשולש זיתים שחורים. המשולשים מחוממים קלות ומוגשים על משטחי עץ אישיים, על כל שולחן ניתן למצוא סלייסר לחיתוך המשולש הלא קטן.


החיתוך הלא מושלם שלי

נהנתי מכל ביס מסלייס הפטריות, הבצק היה דק אבל לא דק מידי (דוגמת עגבניה שאני לא אוהבת), שכבה דקה במיוחד של ממרח עגבניות שכמעט ולא הורגש, עם תערובת גבינות שלא הצלחתי לזהות והיתה טעימה.



עם המשולשים מקבלים לשולחן, אורגנו ושני רטבים, רוטב שום חריף, חזק וטעים ורוטב פלפלים עם חריפות מעודנת וטעימה במיוחד, שני הרטבים השתלבו מצוין עם הפיצה.


רגע לפני החיתוך

סיימנו את המשולשים וליאיר התחשק עוד נשנוש קטן, הוזמן סלייס בשילוב בצל ותחתיות ארטישוק. שיחוק אדיר של יאיר, אני מאוד שמרנית בשילובים שלי ואין סיכוי שהייתי מזמינה את השילוב הזה. לא הצלחנו להחליט האם מדובר בתחתיות ארטישוק קפואות, משומרות או טריות. משולש מושלם מבחינת טעמים, מרקמים ובקיצור טעים מאוד ומומלץ בחום.

לסיכום, פצרייה שכונתית קטנה ומקסימה שקיימת כבר 3 שנים ומעבירה תחושה נעימה של חמימות, חלק נכבד מאוד מהמבקרים זיהו אחד את השני בשמם וכך גם המוכרת. אם אתם לחוצים בזמן וחושבים שתוכלו לקפוץ לחטוף משולש ולרוץ, תוותרו מראש זה לא המקום לזה. המקום מתנהלת באיטיות שהיא חלק נכבד מהקסם של המקום, סוג של מפלט מלחצי היום.

שלושה משולשים + 2 פחיות שתיה במחיר 69 נשמע לי מחיר טוב

מאוד נהנתי מהטעמים והמקום, מומלץ בחום!

תודה ליאיר על ההזמנה הספונטנית, אתם מוזמנים לקרוא את חוות דעתו כאן

בתאבון

אודליה

ג'יוספה, ויטל 3 פלורנטין תל אביב

שעות פתיחה: א-ה', ש' עד 1 בלילה. סגור שישי בערב/שבת המקום כשר

טל - 0545928244לא למשלוחים, איסוף מהמקום בלבד


* התשלום במקום במזומן בלבד

* לצלם את התפריט היתה הזדמנות אחת בלבד לצילום וגם זה אחרי שהזזנו אנשים


נ.ב.

אהבתי את קיר הבלוגרים בו מצאנו ביקורת מפורום מסעדות בתפוז ופוסט של טיקטאק :P

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה