יום שבת, 31 ביולי 2010

השקת מוקדמת למוצרי Swiffer בשיתוף תפוז

הדבר הראשון שעלה בראשי כשראיתי את ה-Swiffer היה סצינת המטאטאים בסרט שוליית הקוסם שראיתי לא מזמן, כבר דמיינתי את השולייה במרדף אחרי מטאטאי הסוויפר החמקמקים וגמישים במיוחד שעושים בלאגן גדול יותר :-)

http://www.youtube.com/watch?v=gX3Ait2Upv8


חברת פרוקטר וגמבל משיקה בישראל את סדרת מוצרי סוויפר


בין המוצרים ניתן למצוא את המוצר הבסיסי swiffer Sweeperשמורכב ממוט ניקוי דו שימושי ותחתית שעליה מתלבשות מטליות יבשות ורטובות. מדובר במוצר שמתאים לכל המשטחים ויכול להגיע לכל פינה בזכות הידית עם ציר ה-360 מעלות.

המטליות היבשות אמורות לאסוף 50% יותר אבק ולכלוך ממטאטא רגיל (עפ"י נתוני החברה), המטליות עבות ובעלות מבנה כוורת למניעת התפזרות הלכלוך שנאסף.

המטליות הרטובות ספוגות בכמות לא קטנה של חומר ניקוי בעל ריח נעים ויתרונן לעומת רוב המטליות הנמצאות בשוק הוא פס מחוספס לשפשוף לכלוך קשה.


ה-Duster מגיע במארז עם ידית קצרה ולוכדים ללכידת אבק או במארז עם ידית טלסקופית להגעה לנקודות הגבוהות/מרוחקות. הלוכדים בנויים מסיבים מיוחדים ללכידת אבק מקסימלית גם מחריצים קטנים.


קבלנו להתנסות את ה-Sweeper עם מארז מטליות יבשות ורטובות ואת ה- Dusterעם ידית קצרה ולוכדים.


כמובן שעשיתי ניסוי עם הסוויפר, טיאטאתי את הבית ואחרי שסיימתי העברתי את הסוויפר, המטלית התמלאה באבק ופרוות כלב. אחרי שסיימתי החלפתי שוב מטלית יבשה לאחר מעבר נוסף כמעט ולא היה אבק או פרוות כלב, המוצר עושה את העבודה.

המטליות הרטובות הצליחו להוריד את כל הכתמים המרגיזים שנוצרים מטיפות מים שמתפזרות והפס המחוספס עבד מעולה על הכתמים העקשניים.

הדאסטר ניקה אבק בצורה מעולה מהחלון, ממסך הטלויזיה שרק עברתי עליו יום קודם ועדין נמצאה עליו כמות אבק שהפתיעה אותי. הוא גם עשה עבודה מוצלחת על מסגרת המאוורר ואסף משם כל נקודת אבק שראיתי וכנראה כאלו שלא ראיתי.

אומנם המוצרים עשו בדיוק את מה שהיו אמורים לעשות אבל עולה בי החשד שהם לא יהיו ממש משתלמים ובמיוחד לא עבורי. כשנציגת חברה מסרבת ויותר מפעם אחת לציין מחיר מקסימלי למוצר בטענה שהמחירים נקבעים על ידי הרשתות אני הופכת להיות עוד יותר חשדנית, תמיד יש מחיר מקסימלי מומלץ!

למי שלא ידע, יש לי כלב ושמו בישראלי אורי.


תכירו אורי, אנשים, אנשים, אורי :-)


בגלל אורי אני מטאטא את הבית לפחות פעם ביום, במארז מטליות יבשות יש 16 יח` שיספיקו לי לשבועיים וחצי בערך. ברטובות יש 12 יח', נצא מנקודת הנחה שברטובות לא אעשה שימוש יומיומי אלא אחד ליומיים או שלושה, עדין המארז יעלם בפחות מחודש.

ברכישת המוצר הבסיסי (המוט) מקבלים במארז 2 מטליות יבשות ומטלית רטובה אחת, חמש דקות לאחר הפתיחה כבר עשיתי שימוש בשלוש המטליות. החישוב הכללי של השימוש שלי מביא אותי כנראה להוצאה גבוהה ולדעתי מיותרת, אני אחכה לראות מה יהיה המחיר המדויק של המוצרים (שאין סיכוי שיהיה נמוך במיוחד).

החל מהחודש ניתן למצוא את מבחר מוצרי החברה ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

אודליה

חברת Swiffer ערכו תחרות סרטונים שהכינו משתמשי המוצר בארה"ב, הצחיק אותי הסרטון הזה: אז נפרדים מהמטאטא?

סרטון פלאש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה