יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

צ'רלי צ'קפוינט, כשמזרח ומערב נפגשים

גילויי נאות – הייתי אורחת המסעדה

קבלתי הזמנה במייל לארוחת בלוגרים למסעדה אסייתית מערבית ביהוד, מה לי וליהוד? אני זו שכל הזמן מאבדת את הדרך ביהוד ;) נכנסתי לאתר כדי לגלות סיפור רקע מעניין במיוחד שגרם לי לאשר את ההזמנה.

בעלת המסעדה מיכל אדלסבורג פגשה בברלין את השף ויטלי בסמיכות לצ`רלי צ`קפוינט ולאחר הפגישה הם החליטו על פתיחת מסעדה. מיכל החליטה שהיא מתרחקת מתל אביב הסואנת ורוצה פינה נחמדה בפריפריה ולכן הגענו ליהוד :-) המסעדה ממוקמת בצמוד למלון אויה כשלא הייתי מודעת בכלל שיש מלון ביהוד. מקום המפגש המיוחד שחיבר בין בעלת המסעדה והשף הוא גם שם המסעדה צ`רלי.


את הערב התחלנו במנות פתיחה וסושי

סלט כאוס (22) כרוב אדום ולבן, כרובית, נבטים גזר, אגוזים, בצל ירוק בוינגרט שומשום. כל הרכיבים הרגישו טריים אבל הסלט היה תפל ורוטב הוינגרט בכלל לא עבד, תוספת קטנה של מלח וויתור על השומשום ויש שם סלט מעולה.

כרובית בשומשום ופנקו (22), מוקפצת בצ`ילי חמוץ מתוק. הכרובית עשויה בדיוק ופאנקו קריספי, מנה מעולה ומומלצת בחום.



שרימפס טמפורה (31) שרימפס טמפורה, אבוקדו ומלפפון. המנה הטובה מבין הסושי, הכל הרגיש טרי וטעים.

ספייסי טונה (28) טונה,ספייסי מיונז, אבוקדו ומלפפון בציפוי שבבי פאנקו. מנה נחמדה כשערבוב הטונה עם המיונז יצר תערובת שהיתה מוזרה לי.

וולקנו רול (40) סלמון, אבוקדו, בטטה בטמפורה, קנפיו במעטפת סלמון צרוב בטריאקי ושבבי בצל ירוק. המעטפת הפריעה לי והרבה את הטעם של המנה, ברגע שהורדתי את המעטפת הורגש שיפור משמעותי בטעם. חוץ מזה שהאורז הרגיש לי כאילו חסר בו קצת חומץ אבל יכול להיות שזו אני.


עברנו לעיקריות ופתחנו במנות הווק איטריות

פאד תאי עוף (44) אטריות אורז מוקפצות עם ביצה, גזר וכרוב לבן ומעוטר בבוטנים כתושים. הטעם הכללי היה בסדר רק שאיטריות האורז הרגישו לי סוג של גומי.

אודון עוף (55) איטריות אודון מוקפצות עם נתחי עוף, כרוב, פטריות ועלי מנגולד ברוטב טריאקי וחלב קוקוס. המוצלח מבין מנות האיטריות ועדין לא היה ברור לי למה האיטריות לא בושלו לעוד כמה דקות והיו אל דנטה.

הוט נודלס (49) איטריות ביצים מוקפצות עם נתחי בקר, נתחי עוף, בצל סגול, גזר ברוטב קארי אדום, צ`ילי חריף וחלב קוקוס. אין לי מושג לאן נעלמו טעמי הקארי או חלב הקוקוס כי המנה הזכירה ודיי הרגישה כמו הפסטה הפשוטה והשמנונית שהוכנה עם רסק עגבניות בילדותנו.


מנות עיקריות בשילוב אורז

פרגית בחלב קוקוס וקארי (54) נתחי פרגית בגלייז קוקוס וקארי עם דלעת, שעועית ירוקה וכוסברה על אורז מאודה מוגש עם בוטנים כתושים. כמות מכובדת של פרגיות עסיסיות ברוטב מוצלח שהשתלב מעולה עם האורז שהיה ניטרלי.

צ`אזה בקר וחציל (56) נתחי בקר מוקפצים עם חציל בצל ירוק, סוכר דקלים עם אורז מאודה. מנה טעימה אבל מתוקה מידי לטעמי, הורדה קטנה במתיקות תהפוך את המנה למושלמת.


קינוחים

מרקיז שוקולד (34) עם רוטב וניל ובננות מקורמלות. אני לא מחובבי השוקולד וכמו רוב קינוחי השוקולד הוא היה שוקולדי מידי בשבילי :-) חברי לשולחן אהבו!

טירמיסו (30) מוס שוקולד, מסקרופונה בשילוב ליקר קפה, אספרסו ויין. אחד מהטוויסטים הגרועים ביותר שנתקלתי בהם לטירמיסו! משהו בשילוב המרכיבים הפך את המנה לחמוצה.

קרם ברולה (28) עם פירות השנה. קרם ברולה כמו שקרם ברולה צריך להיות, מעולה!


כל הארוחה הרגישה לי ליד, לא בדיוק, כששינויים קטנים במרכיבים להוספה או הורדה היו יכולים לשנות את כל הארוחה. גם שינוי קל בהגשה בכלי ההגשה יכול להועיל, לדוגמא צלחות המנות העיקריות, מדובר במנות מכובדות מאוד שפשוט נעלמות בצלחות האובליות, הם אולי נוחות יותר לסידור על השולחן אבל בכלל לא מחמיאות לאוכל.

השירות היה מקסים לצערי האוכל פחות, מקווה שהם ישתפרו.

תודה על האירוח וקבלת הפנים הנעימה

בתיאבון

אודליה

צ`רלי, דרך החורש 4 מלון אויה, יהוד

טל' – 057-9439964

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה