יום ראשון, 8 באוגוסט 2010

השקת סדרת הטבע של שמפו PANTEN PRO-V בשיתוף תפוז

לפני כשבוע התכנסנו בבית הירוק בצפון תל אביב להשקת הסדרה החדשה של פנטן, Panten Pro-V Nature Fusion.

בוקר נחמד בו פגשנו חברים חדשים וישנים, התכבדנו בארוחת בוקר וכאן תהיה הפעם הראשונה שאני כותבת משהו לגביי אוכל באחד מהאירועים האלו וכאן הייתי חייבת, הקייטרינג במקום היה נוראי ולא מומלץ בשום צורה לאף אחד. לדוגמא, האבוקדו היה מעין נוזל לא ברור והחביתות מלוחות בצורה חריגה עד לרמה שהיו בלתי אכילות.


פנטאן ותפוז דאגו לארגן לנו פעילות נחמדה בה כל אחת יכלה לייצור לעצמה מובייל סבונים ופינות תספורת מהירה בה שילבו לכולנו פרח צהוב בשיער בשולחנות של הספר מוריס פרג', אדם מקסים לכשעצמו.


פינת התספורות


לאחר שהתיישבנו, התחיל האירוע בהסבר של נעמה שיבא מנהלת המוצר שהסבירה על מוצרי הסדרה החדשה עלפי שלבי השימוש בהם

1. שלב הניקיון – השמפו, מספק הגנה מפני החיכוך שגורם הסירוק ומסייע לחזק את סיב השערה עד פי 10.

2. שלב רכות – המרכך, מבודד את קווצות השיער המופרדות ומסייע בבניה מחדש של השערה. בנוסף מסייע לחיזוק השיער תוך ריכוך עמוק של זקיקי השיער שניזוקו בעבר.

3. הזנה ושיקום - מסכת הזנה משקמת, מכילה כמות כפולה של מרכך מאשר מרכך רגיל, מזינה, משקמת ומחזקת את השיער מפני נזק נוסף. תחת אותה הקטגוריה נמצא גם סרום מחזק, לשימוש לאחר שהשיער יבש, בעלת מרקם נוזלי וקליל שמותירה את השיער חזק, רך וקל לסירוק.

עלפי נתוני החברה התגלתה שביעות רצון גבוהה יותר בקרב הצרכניות שהתנסו במוצרי הסדרה החדשה.

החידוש הסדרת הטבע הוא השימוש בצמח הכסיה, לא מדובר בצמח חדש שהתגלה לאחרונה אלא באחד שניתן למצוא ברשימת צמחים סיניים כבר בשנת 2700 לפנה"ס, הצמח מוזכר כבעל מגוון רחב של יתרונות ברפואה הסינית וההודית. הכסיה הוא צמח רב שנתי שמצמיח פרחים צהובים חיוורים וידוע בקליפתו הריחנית. רפואה מסורתית ואיורוודה מתארות את הצמח כבעל תכונות טיהור וניקוי רעלים ויכולות ריכוך טבעיות שרלוונטיות לטיפוח השיער.

מתוך קריאה על צמח הכסיה במקורות עתיקים סיניים, מצריים ונוספים החליטו מדעני פנטן לחקור לעומק ולייצור תהליך טכנולוגי שייפתח את הפוטנציאל של הצמח למוצרי החברה. בזכות החלטה זו הצליחו להביא מדעני החברה את סדרת הטבע, בעזרת צמח הכסיה שיפרו את נוסחת השמפו והוסיפו ניחוח חדש.


קבלנו להתנסות את כל הסדרה וזו דעתי עליה

אהבתי את הניחוח החדש של הסדרה אבל לצערי הוא כמעט ולא נשאר על השיער לאחר החפיפה. לאחר התנסות של שבוע וחצי במוצרים אני יכולה להעיד שהשיער שלי נשבר פחות, ובעל נפח קטן יותר משהו שלא החלטתי אם הוא טוב או שלא

זו הפעם הראשונה שאני נתקלת במרכך שמצוין עליו מפורשות לעסות לתוך הקרקפת ושאין צורך להמתין איתו על השיער, יתרון ובמיוחד כשאין יותר מידי זמן להתעסק עם השיער.

ממסכות לשיער אני דיי חוששת כי מניסיון העבר הם לא עשו טוב לשיער שלי, במקרה הזה אני שמחה לעדכן שהשאיר את השיער נעים וללא כל קשרים/סיבוכים בשיער. אגב, עם המסיכה צריך להישאר 2 דקות.

לאחר כל חפיפה שלי אני משתדלת לא לסרק את השיער עד שהוא מתייבש לחלוטין, עם מוצרים אחרים לרוב יהיו לי קשרים קטנים וכאן לא היו קשרים כמעט ועם המסכה לא היו בכלל.

לא מצאתי יתרון בשילוב הסרום לאחר חפיפה כפי שמומלץ על המוצר, יום למחרת ניסיתי והוא עזר קצת בסידור השיער.

הסדרה החדשה מיועדת לשיער חלש או עדין ואין מוצרים שמתאימים לשאר סוגי השיער בעקבות הכמות המוגבלת של צמח הכסיה. פנטן בחרו לייצר לסוג שיער זה כי לו יוכלו לסייע בצורה הטובה ביותר.

כחלק מההשקה קבלתי שתי חבילות מוצרים להעברה, חבילה אחת כבר הועברה לחברה ואת השניה אשמח להעביר לאחד/ת מהקוראים שלי.

התנאי המרכזי לקבלת חבילת המוצרים היא כתיבה על ההתנסות שלכם במוצרי פנטן החדשים ושילוב קישור שאעביר לכם בפוסט או הודעה באחד הפורומים המתאימים.

החבילה תועבר לראשונ/ה שיעבירו לי במסר את כתובתם המלאה בצירוף מס' טלפון

חפיפה נעימה

אודליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה