יום שבת, 28 באוגוסט 2010

7 מנות מהסרטים – הטרקלין

גילויי נאות – הייתי אורחת המסעדה

לאחרונה החלה מסעדת הטרקלין בסבב שני של "ארוחה מהסרטים", כחובבת סרטים מאוד רציתי לקחת חלק בסבב הראשון ופשוט לא הסתדר לי מבחינת זמנים. כשקראתי שהם עומדים לצאת בסבב השני שמחתי שתהיה לי הזדמנות לקחת חלק בארוחה שכל כך הצטערתי שפספסתי רגע לפני ששאלתי חברות אם ירצו להצטרף אליי הגיעה הזמנה לארוחה ששמחתי לקבל.

הבעלים של מסעדת הטרקלין יוסי בן אודיס שחובב סרטים הגיע למסקנה שחייבים לאכול גם את מה שאנחנו רואים על המסך במהלך הערב מוקרנות סצנות מתוך סרטים שעוסקים באוכל ומיד לאחר הקטעים יוצאות מהמטבח מנות אינטרפטציה או זהות לאלו שנראו על המסך, כיף לעיניים ולקיבה


כולם צופים במסך


בהגעה מוגש לכל סועד קוקטייל מוחיטו מבית בקרדי ולפי ההתלהבות וההזמנות החוזרות אני מבינה שמדובר במשקה מוצלח

מתחילים בהקרנת קטעים מתוך הסרט "אהבה פלפל וקינמון" (שהחלטתי שאני רוצה לראות) ו-3 מנות ראשונות יוצאות לשולחן.


חציל קלוי ביוגורט עם גבינת צאן, מעולה עם חמצמצות עדינה, מוגש עם לחם מרוקאי טעים. טאבולה קצת כבדה עם פלמידה, שילוב שנתקלתי בו לראשונה והיה טעים במיוחד. ועלי גפן מעל צ`זיקי מלפפונים, המנה הפחות אהובה עליי מהראשונות, אני פשוט לא מחובבי עלי הגפן.

על המסך עולה סצנה מ"הסנדק" ויוצאת מנת קנלוני במילוי בשר עגל וחצילים עם בשמל מעל.


אחת ממנות הקנלוני הטעימות ביותר שאכלתי, שילוב מעולה של בשר, חציל ורוטב בשמל.

צופים בסצנה מ"אדונית התבלינים" עם הכוכבת ההודית אישואריה ראי המהממת ואל השולחנות יוצאת מנת צ`יקן קארי על אורז לבן.


צ`יקן קארי מעודן וטעים שהשתלב מעולה עם האורז הלבן שהיה טעים בפני עצמו. ולמה ציינתי את האורז כי משום מה מקומות חושבים שהאורז יכול להיות תפל כי בכל מקרה הוא מגיע עם רוטב לצידו, כאן הוא היה מעולה.

העיניים חוזרות למסך כדי לצפות בסצנת הארוחה מ"החברה הטובים", סצנת מומלצת לכל חובבי האוכל! עוברים לסצנה נוספת מהסרט אהבה בתפריט שמביאה אותנו אל מנת בשר. אל השולחן מגיעה מנת סינטה לצריבה על חלוק נחל בשילוב ראש שום אפוי ורוטב צ`ימיצ`ורי.


אחת ממנות הדגל של הטרקלין, לשולחן מגיעה מנת סינטה רייר שעברה צריבה עדינה ביותר, נפרסה ומוגשת עם חלוק נחל לחומם ל-330 מעלות, על החלוק צורב כל סועד את הסינטה לרמה המועדפת עליו. מנה מעולה שלדעתי צריבה עדינה ביותר ומעל פיזור עדין של מלח אטלנטי ולא צריך יותר

עוברים לסצנה האחרונה שנראה הערב, סצנה מתוך הסרט "צ'רלי בממלכת השוקולד" המחודש, עליי אישית מועדף הסרט המקורי משנת 71. כמובן שהסרט מקשר אותנו לקינוח, צלחת ובה שלושה מוסים.


מוס שוקולד עם 70% מוצקי שוקולד, מוס קפוצ`ינו ומוס שוקולד לבן. כמובן שמוס השוקולד היה כבד לי מידי כי זו אני, עם מוס הקפוצ`ינו לא הסתדרתי כי אני לא אוהבת קפה ומוס השוקולד הלבן שהיה מעולה! אתם יכולים להיות רגועים את המוסים שלא אכלתי עזרו לי לסיים חבריי לשולחן

לסיכום ארוחה זוגית מקסימה וטעימה שיכולה להעביר לכן ערב נחמדה בצפיה בסרטים שאהבתם ולשלבם באוכל טעים.


פרט חשוב לשומרי הכשרות, ניתן להזמין מראש ארוחה כשרה בה לא ישולבו מרכיבי בשר וחלב במנות שתקבלו.

מחיר הארוחה לסועד היא 165 ש"ח, נותרו עוד תאריכים אחרונים להזמנת הארוחה אז כדאי למהר, פרטים נוספים תוכלו לקבל כאן

תודה לחבריי לשולחן על העברת ערב מהנה

תודה ליוסי וצוות המסעדה על אירוח מקסים ובנית ארוחה מעניינת וטעימה.

בתיאבון

אודליה

הטרקלין, נחלת בנימין 41, תל אביב. טל` 03-5660013

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה