יום ראשון, 16 בינואר 2011

החתול החדש בבוגרשוב

גילוי נאות הייתי אורחת המסעדה

לא מזמן התקיימה ארוחת טעימות במסעדה והודעתי שלצערי באותו היום לא אוכל להגיע. נענתי שאין בעיה ואני מוזמנת להגיע ברגע שיהיה לי נוח, לקח קצת זמן שיירד העומס של סופהשנה וקבעתי זמן מתאים. אספתי איתי את עידו בן השכנה ויצאנו לביקור בבית קפה בוגרשוב.


הגענו לבית קפה מרווח במיוחד למרכז ת"א, עם אווירה נעימה מסביב. מוזיקה נעימה לאוזן ולא רועשת, ראיתי מסביבי זוגות, חברים שישבו לקפה והורים שהגיעו עם צאצא שקט במיוחד, בית קפה שמתאים לכולם


אני לקחתי סינייה בשר עם טחינה וטוסטונים (25) - בשר טחון רך וטעים שבושל זמן ממושך בשילוב קוביות עגבניה טריה ומעל שכבה מכובדת של טחינה. מנה טעימה שאי אפשר להמנע מלטבול את הטוסטונים בתוך שאריות הרוטב!

עידו בחר בלחם הבית עם מטבלים (12), לחם דגנים חמים שמורגש שהוא טרי, מגיע עם שמן זית ובלסמי שלי תמיד טעים, פסטו שלדעתי היה חסר בקצת פרמזן וזיתים שעידו העיד שהיו מאוד טעימים ולקח לו עוד אחד.

שירלי ניגשה ושאלה אם בא לנו לטעום עוד משהו מעניין, עניתי שבשמחה והביאה לנו לשולחן חציל בלאדי ובצל לבן צלויים על הגריל בטחינת כמון וטוסטונים (24). חציל שפעם ראשונה יוצא לי לטעום עם בצל צלוי מעליו וחייבת לציין שמדובר בשילוב מעולה. הטחינה שהיתה על גבול הגולמית בשילוב הכמון היתה מעולה. המנה הראשונה המומלצת שלי.


לעיקריות הזמנו קבב טלה על הגריל ממולא בטחינה ירוקה, מוגש עם פירה תפו"א (41). קבב טלה עשוי מדיום וול במילוי טחינה ולצידו עוד קערית טחינה בשילוב הפירה היו טעימים.

עוף בקארי, נתחי חזה עוף בקארי וחלב קוקוס על מצע אורז (38), כמה רגעים אחרי ההזמנה נגשו אליי וציינו שיש בעיה קטנה, בדיוק נגמר האורז, האם אעדיף לחכות קצת או להחליף מנה, בחרתי לחכות וכנראה שכאן היתה הבעיה. בגלל שידעו שאני מחכה למנה ניסו לזרז את התהליך מה שגרם למנה אנמית שלא הזכירה בכלל קארי ואורז לא מבושל, מאכזב ועדין לדעתי מדובר בתקלה נקודתית.


שירלי שאלה אותי אם בא לי לנסות מנה אחרת ועניתי שתבחר את המנה המעודפת עליה. היא בחרה בכבדי עוף צלויים ברוטב מרסלה ומייפל מוגש על פירה תפו"א (41), המתיקות של המרסלה והמייפל היו מושלמים לכבדים שהיו עשויים בדיוק ופשוט נימוחים בפה. הבחירה של שירלי היתה מעולה :-)

נחנו קלות ועברנו לסיום המתוק של הארוחה


וופל בלגי עם מייפל בננה וכדור גלידה וניל (28), ופל חמים שקורמל קלות בשילוב מייפל בננה היה לי טעים ומומלץ לסיום מתוק של הארוחה.


כוס מוס שוקולד ואייריש קרים במילוי קרם וניל (28), עידו בחר במנה הזו ואמר שהיא מעולה, אני לא יכולה להעיד כי אני עוף מוזר שלא כל כך מחבב מוס שוקולד

לסיכום, מדובר במקום נעים וטעים עם מחירים מאוד נוחים.

כייף לשבת במקום עם חברים או לדייט רומנטי

בתיאבון

אודליה

תודה לאנשי הקפה על ההזמנה ותודה לשירלי מנהלת המשמרת על אירוח מעולה


בית קפה בוגרשוב, בוגרשוב 27, פינת חובבי ציון, תל אביב

טל`: 057-9443889


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה