יום שני, 24 בינואר 2011

סלקום משיקה את קונסולת קומודו

אתמול (יום א` ה-23 לינואר) השיקה סלקום בשיתוף Iway Mobile את קונסולת COMODO, מערכת תקשורת ותוכן ייעודית לנהג וליושבי הרכב. הקונסולה משלבת בתוכה את כל העזרים שניתן למצוא היום בשוק בנפרד במכשיר אחד.

את הרעיון הראשוני הציגו אנשי הייויי מובייל לפני כשנתיים בפני עדי כהן סמנכ"ל השיווק של סלקום, כשכהן מציין שישמח אם יהיה מוצר שכזה בשוק. מאז השקיעו דני קנפו המנכ"ל ומיכה הרמן מיליוני שקלים מכספם הפרטי על מוצר ישראלי שפותח ונבנה בארצנו. כיום מעסיקה החברה כ-220 איש תוך הקפדה מצידם על השארת מוקד הפעילות בבאר שבע.


יו"ר ומייסד Iway Mobile מיכה הרמן ציין כי עד כה ניתן היה למצוא בשוק מוצרים שהתבססו על חיבור בבלוטות למכשירים נוספים, כאשר כל מוצר היה ייחודי ונתן פתרון לבעיה אחת. עפ"י הרמן בפתרון המושלם לחווית הנהיגה.

הקונסולה תספק עולמות מידע, מוסיקה, טלויזיה, שירותי דרך, יומי, פנאי, וידג`טים, שרותי משרד, שימושי, הגדרות וטלפון לכל דבר.


לדוגמא תוכלו למצוא בעולם המידע קטגורית מזג אוויר, מחירוני רכב, תחנות דלק ומבצעים אטרקטיבים ללקוחות קומודו. בעולם היומי תמצאו מבחר שיתופי פעולה עם חברת החדשות, קשת, רשת, ספורט חמש ועוד לעדכונים בזמן אמת. בעולם המשרד תוכלו למצוא קריאת מיילים, עדכונים כלכליים, יומן רכב ופוינטר לניהול ציי רכב.

שירותי הוידאו אינם פעילים במהלך הנסיעה כברירת מחדל, מעניין האם ניתן יהיה להפעיל אותם?

מבחינה טכנית מדובר במסך מגע בגודל 4.3 לא גדול מידי ולא קטן מידי עם רזולוציה של 480 על 272, מעבד 530 MHZ של סמסונג, זכרון פנימי של 4G ואפשרות לתוספת כרטיס מיקרוSD עד 3G, שיעבוד בסביבת עבודה וינדוס CE5. המכשיר תומך ב-10 שפות בהן עברית, אנגלית, צרפתית וסינית.

כחלק מהתכנון להשקה בינלאומית Iway Mobile הגישו רישומי פטנט בארץ וב-160 מדינות ברחבי העולם.

ניתן יהיה לרכוש ולהתקין את הקונסולה במהלך חודש פברואר בעלות של 109 ל-36 חודשים סה"כ 3924 ש"ח. חבילת שירותים שתכלול את כל שירותי התוכן למעט מוסיקה בעלות של 20 ש"ח אליה ניתן להוסיף 14.90 עבור חבילת המוסיקה. החבילה כוללת גלישת נתונים ללא הגבלה, ללא צורך ברכישת חבילה נוספת או ניצול חבילת הגלישה הקיימת.

את הקונסולה ניתן יהיה להתקין בשישה מרכזי התקנה בבני ברק, חיפה, נתניה, ראשל"צ, ירושלים ובאר שבע בעלות התקנה חד פעמית של 300 ש"ח.

ואם תהיתם למשמעות השם, אנשי חברת Iway Mobile הגיעו עם שלוש שמות אל הרב איפרגן שבחר ברגע בשם קומודו.

בסופו של דבר מדובר במוצר שיכול לענות על כל מיני דרישות בתנאי שתהיו מוכנים להיות מחוברים לרשת הסלולרית מרגע שנכנסתם לרכב.

אם ייצא לי להתנסות בקומודו אשמח לעדכן.

להת`

אודליה

הפוסט עלה לראשונה ב-החתול שאוהב טכנולוגיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה