יום ראשון, 16 בינואר 2011

באקלווה בעיר, ממש קרוב אלייך

אני חובבת מתוקים ובהחלט חובבת את משפחת הבאקלוות רק שלאחרונה היו לי התנסויות לא נחמדות כל כך. בדרך חזרה מסיור בירושלים עצרתי באבו גוש כדי לקנות כמה מנות קטנות ממבחר הבאקלוות. רגע אחרי שנכנסי לרכב גיליתי שהן היו מזעזעות והורגש שהן לא טריות. עוד התנסות לא מוצלחת היתה לי באחת השבתות כשהגעתי לגעש, שם היה דוכן באקלוות שהמוכר ציין בפניי כי הן מגיעות מנצרת ואין יותר טוב מהמוצרים שלהם, קניתי שתי מנות קטנות כדי להתאכזב שוב, הגזימו ברמות על עם מי הסוכר וזה הפך להיות מוצר מזעזע ולא אכיל.

לאחרונה פנו אליי בהצעה לטעום מוצר חדש בשם "בקלאווה בעיר" ואני שטועמת כמעט כל דבר חדש נענתי בשמחה.


מדובר במארז אישי שמכיל בתוכו 5 יח` שונות ממשפחת מיני המאפה הערביים שאני קוראת להם באקלוות


רק תראו כמה אני תורמת מעצמי ;)

במארז ניתן למצוא קולאז, קן הציפור, בורמא ובקלאווה, ולי כמובן אין שמץ של מושג מה הוא מה אלא רק מה טעים. אחרי טעימה אני יכולה להעיד שמדובר במוצר טרי כאילו עכשיו נרכש מהמאפיה בנצרת, לא מתוק מידי וכולם ללא יוצא מין הכלל היו פריכים וטריים. הטעימה ביותר בעיניי היא הבאקלווה החומה שניתן לראות בתמונת הצלחת, כשכולן היו טעימות אבל החומה הכי

על פי המידע שעל האריזה כל הבאקלוות מיוצרות מחומרי גלם טבעיים, תוך שימוש במסורות אפיה ותיקות העוברות מדור לדור ובעבודת יד.

המותג הוא פרי פיתוח של בני משפחת סעד מדיר אל-אסד שבגליל המערבי שמפעילה בית מאפה באזור כבר למעלה מ-20 שנה.

כל הבאקלוות מיוצרות באפיה ביתית ובעבודת יד, מחומרי גלם ורכיבים איכותיים, ללא שימוש בחומרים משמרים ובצבעי מאכל.

את "בקלאווה בעיר" ניתן למצוא כיום ברשתות השיווק שופרסל, מגה, טיב טעם, רמי לוי, רשת המרכולים ויקטורי, בשקמיות, סופר דוש, רשת חנויות הנוחות של פז "yello", סו-גוד של סונול, AM-PM, ועוד.

המוצרים נמכרים במארזים אישיים של 5 יחידות במשקל של 150 גרם ב-9.90 ש"ח ומארזים גדולים של 12 יחידות במשקל של 350 גרם ב-19.90 ש"ח

בקיצור, בשביל באקלווה טובה כבר לא צריך ליסוע לנצרת

בתאבון

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה