יום רביעי, 26 בינואר 2011

העסקית החדשה בקומה ה-11

גילוי נאות הייתי אורחת המסעדה

ממש במרכזה של תל אביב תמצאו את מלון קראון פלזה סיטי סנטר (כן ההוא שצמוד לעזריאלי), ובקומה ה-11 תמצאו כמובן את מסעדת "הקומה ה-11".


מלון העסקים בחר לפתוח מסעדת גורמה כשרה ממש בלב הסיטי של תל אביב כשהיא פונה לקהל יעד רחב שמעוניין להינות מארוחת גורמה כשרה במיקום כשהגישה אליו נוחה מכל כיוון. המקום מעוצב בקווים נקיים, משרה אווירה רגועה ונעימה.


בימים אלו השיקה המסעדה תפריט צהריים חדש במחיר מפתה של 99 ש"ח. לכבוד ההשקה הוזמנו לארוחת טעימות המבוססת על התפריט החדש, את התפריט בנה שף המסעדה אייל רוזנברג.


התפריט מתאפיין במנות מופחתות קלוריות שלא יכבידו על המשך היום, המזון מטופל במהירות על מנת לשמור על איכות גבוהה מבחינה תזונתית. התפריט מורכב משמונה מנות ראשונות ועשרה מנות עיקריות, מבחר שמאפשר בחירה לכל מבקר.


התחלנו במנת פוקצ`ה מטבלים שמוגשת לכל שולחן המגיע לארוחה העסקית, הפוקצ`ה מגיעה עם פנכת שמן זית ובלסמי, ממרח עגבניות מיובשות וטפנד זיתים. הגיעה פוקצה חמימה ורכה במיוחד כששמן הזית והבלסמי תמיד טעימים וגם אהבתי ממרח העגבניות.

קארפצ`יו מולארד מוגש על אספרגוס קלוי בוינגרט תפוזים וצ`ילי, המולארד היה מוכן בדיוק ושילוב הטעמי בין הבשר והשומן היה מעולה. לדעתי ניתן לשים קצת יותר וינגרט, ניתן היה להרגיש הבדל משמעותי בין נתח עם ובלי הרוטב.

סלט ירקות גינה עם נענע ופטרוזיליה, סלט ירקות חתוך גס ולחובבי הירקות הוא מעולה ומשביע.

שקשוקה ירוקה, ביצת עין על מצע של עלי מנגולד וכרישה מוגש בליווי צנימים, שקשוקה מקסימה וטעימה עם ביצת עין נוזלית וטעימה.


סינטה בקר כבושה מוגשת עם עסיס עגבניות וזיתים, סינטה שנפרסה בדקיקות מדהימה שלצערי בחרו לתבל אותה בעזרת זיתים, טעם שלא אהוב עליי במיוחד ולדעתי השתלט על טעם הבשר. מצאתי חתיכת סינטה ללא התיבול והיא היתה פשוט תענוג.

סביצ`ה סלמון מוגש עם בגט קלוי וקרם לימון. סלמון שהורגשה בו טריות רעננה בשילוב הירקות הקריספיים, לדעתי צריך להוסיף עוד קצת חמיצות למנה ועדין מדובר במנה טעימה.

סלט פיצוחים מבחר חסות ,שלל פיצוחים קלויים עם וניגרט. המנה שהפתיעה אותי, כי מה כבר יכול להיות בסלט חסה למרות אהבתי הרבה אליו, שלל הפיצוחים הקלויים הוסיפו קריספיות בפה, בשילוב הוינגרט מדובר בסלט מומלץ.


שיפודי פרגיות מושחמים מוגשים עם סלט קריספי בתחמיץ אסיאתי, פרגיות עסיסיות עם סלט טרי, מנה שהייתי מגדירה כבריאה וטעימה.

קציצות עגל בסגנון בולגרי מוגשות עם סלט חצילים ומג`דרה, המנה שהכי פחות התחברתי אליה. מסביבי כולם התאהבו בה ואני הרגשתי שהקציצות בעלות מרכם רך מידי וטעם הפלפל קצת הפריע לי.

פילה דג בורי בליווי שמן זית ,עשבי תיבול ומיץ לימון מוגש עם תפו"א צלויים ואפונה סינית. פילה סלמון צרוב וסלסה עגבניות,פירה תפו"א ופלפל שושקה קלוי. שתי מנות הדגים היו מוצלחות, בסלמון אהבתי במיוחד את הקראסט הקריספי והבורי היה רך וטעים.


אנטריקוט צלוי באסכלה פירה תפוחי אדמה,בצל קלוי ואספרגוס, אנטריקוט שהיה עשוי מידיום וול והיה עם כמות השומן המתאימה ועשיה מעולה, טעים.

המנה האחרונה והמוצלחת ביותר לטעמי, שיפוד סינטה צרובה בציפוי ברביקיו מוגש עם פירה תפו"א. את הפירה לא כל כך אהבתי וקשה לי לשים את האצבע למה, אבל השיפוד היה מעולה, כבר הרבה מאוד זמן שלא יצא לי לטעום סינטה שהיתה כל כך רכה וטעימה

אל הארוחה העסקית ניתן לצרף קינוח מהמבחר המוצע במקום בעלות של 35 ש"ח, להזכירכם כל הקינוחים פרווה.


מעדן אגוזי שכבות מוס נוגט עם רוטב טופי. ציפוי שוקולד מעולה עם מילוי שלא כל כך אהבתי, הרגשתי מרקם ג`לטיני מודגש מידי לטעמי.

עוגת שוקולד חמה, חשוב לציין עוגת שוקולד חמה ולא סופלה כי סופלה במרקם נוזלי אני לא אוהבת. מדובר בעוגת שוקולד נימוחה וטעימה שלא מורגש כלל שהיא פרווה.

שערות קדאיף אפויות מוגשות עם קרם קוקוס וגלידה, מאפה בצק עלים עם מלית שקדים ואננס – שתי המנות המומלצות שלי. קרם קוקוס שאני לא מחובביו ועדין מאוד נהנתי מהמנה ומאפה בצק העלים מתוק וטעים כשמלית קרם השקדים ממש חגיגה בפה.

ביום שיהיה לי זמן פנוי בשעות הצהריים מאוד אשמח להגיע לארוחה עסקית ב-קומה ה-11.


תודה למארחים שלנו שדאגו לכל פרט ופרט

בתיאבון

אודליה

הקומה ה-11

מגדלי עזריאלי (מגדל מרובע),

מלון קראון פלזה סיטי סנטר, תל אביב

טלפון: 057-9443330

מגדל מרובע), מלון קראון פלזה סיטי סנטר, תל א

המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות תל אביב

למבקרי המסעדה הנחה של 50% על החניה בחניוני עזריאלי הצמודים למקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה