יום ראשון, 29 במאי 2011

חדש על המדף - גבינה לבנה פסטו, גבינה לבנה שום עדין של טרה ובורקס מהיר

פנה אליי אחד מהמשרדים בהצעה לנסות את הגבינות החדשות של טרה, שאלתי במה מדובר וענו לי חכי ותראי. הגיע החבילה וגיליתי שלפחות את אחד הטעמים החדשים כבר קניתי בעצמי

קבלתי תיק ממותג של טרה שהכיל, גבינה לבנה פסטו, גבינה לבנה שום עדין, גבינה לבנה רגילה, גבינת טוב טעם ושמנת מתוקה עמידה.

רגע אחרי הוצאתי מסטוק הפרכיות שלי פירכית חביבה, בדרך אספתי עגבניה ויצאה לי נשנוש טעים.

אישית מאוד אהבתי את הטעמים החדשים ואם זה מה שיגרום לי לאכול עוד גבינה (שהיא לא מוגדרת כמעדן) אני מרוצה. מדובר בטעמים עדינים ששולבו בגבינות 5% שומן.

לרוב אני לא מתחברת לריח וטעם השום שלא עברו שום תהליך וכאן מדובר בריח וטעם מאוד מעודנים שהצלחתי להתחבר אליהם. לעומת השום את הפסטו היתה לי תחושה שאוהב עוד לפני שטעמתי, מבחינתי פסטו הוא תענוג עם מנת קלוריות מטורפות שבגללה אני מוותרת על הטעם. בשני הטעמים ניתן לראות ופחות להרגיש את חלקיקי הפסטו והשום שנותנים נגיעות קטנות במרקם.

החלטתי לנצל את החבילה שקבלתי להכנת משהו קטן בסופ"ש, לקחתי את גבינת הטוב טעם שלדעתי אין גבינה טובה ממנה להכנת בורקסים, הטוב טעם סופגת לתוכה כל טעם שתוסיפו.

גבינת טוב טעם, הגבינות הלבנות בטעמים החדשים וריבועי בצק עלים של מעדנות

את גבינת הטוב טעם ערבבתי עם הגבינה בטעמים (כל אחד לחוד) ביחס של אחד לאחד וחילקתי כחצי כף גדושה על כל ריבוע בצק עלים. חשוב לציין שחוץ מאשר הגבינה הלבנה בטעמים לא תיבלתי כלל את התערובת וזה יצא מעולה (לדעתי ).

סגרתי כל אחד מהם (כל טעם בצורה אחרת) והכנסתי לתנור בחום של כ200 מעלות לכ-20 דקות כשאני עוקבת אחר גוון הבצק.

כשהתחלתי בקיפול הבצק כבר הרגשתי שהגזמתי קצת עם המילוי ויש סיכוי שהבורקסים יתפוצצו אני בחרתי בריבועי הבצק ולא בבצק עלים מגולגל כי ידעתי שאם אפשיר אחד כזה רובו ילך לפח הזבל. מה שאומר שאם תרצו מאפים גדולים יותר פשוט תקנו את גלילי הבצק ותכינו בגודל שתבחרו.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/255661_10150196777373494_728488493_7242834_1132258_n.jpg

כמו שאמרתי, שמתי קצת יותר מידי מילוי והבורקסים המרובעים הפכו לסירות, לא שזה עצר אותי מלאכול אותם חייבת לציין שטעם השום שגם קודם אהבתי התחדד קצת בחימום והפך למוצלח יותר.

הגבינות מגיעות באריזות של 200 ג` והמחיר המומלץ לצרכן 6.94 כשאני כבר קניתי גם ב-6.82, ניתן להשיג ברשתות השיווק וחנויות המזון או בקיצור בכל מקום.

בתיאבון

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה