יום שבת, 4 ביוני 2011

מוצרים חדשים של מחלבת משק צוריאל ומתכון קנלוני

לכבוד חג שבועות המתקרב משיקה מחלבת משק צוריאל מוצרים חדשים ואני קבלתי שלושה מהם לטעימה והתנסות.

נתחיל בגבינת העזים החדשה מה עז עם 9% שומן, שם הבינה מאוד שעשע אותי בגלל שמדובר בתרגום לשם המתחרים (פרומעז) שמגיע עם 23% שומן. אי אפשר לפספס שמדובר בגבינה מופחתת שומן אבל היא עדיין טעימה ויכולה להחליף בכייף את המקור השמן מידי.

אחרי שעסקנו במופחתת נעבור לגבינת עזים שמנת, מה עז 20% שומן בתוספת שום שמיר. גבינה שמנתית שמורגש בה טעם גבינת העזים וטעמי השום שמיר מעודנים ולא תוקפים את החייך, בקיצור אהבתי ומזל שזו מנה של רק 120 ג`

לכבוד החג הוציאו במחלבה מוצרים מוקטנים כדי להגדיל את הגיוון על השולחן ואני קבלתי לטעימה את הקממבר טודור מגבינת צאן (כבשים ועיזים). לטעמי הקממבר מעודנת מידי, כשאני טועמת קממבר אני מצפה למכת טעמים ואפילו קטנה, כאן לא הרגשתי אותה. הגבינה טעימה ומומלצת לאלו שלא ממש מחבבים את הטעם המודגש של הקממבר.

מחיר מומלץ לצרכן: גבינת מה עז 9% במשקל 120 ג`, גבינת מה עז 20% בתוספת שום-שמיר במשקל: 120 ג` ומיני גבינת קממבר טודור ב-9.99. בנוסף, משיקה המחלבה גבינות מגורדות, גבינת מוצרלה במשקל 250 ג` ב-19.80 וגבינה בולגרית במשקל 250 ג` במחיר 23.27. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המזון.

עכשיו נעבור למתכון קנלוני במילוי גבינות, עגבניות מיובשות ברוטב ארבייטה.


מרכיבים:

חבילת קנלוני, קבלתי את זו של שופרסל להתנסות

כ-50 ג` עגבניות מיובשות, קבלתי את זו של שופרסל להתנסות

קופסת גבינה לבנה 5%, התאהבתי בזו של טרה – הטעם והמרקם שלה פשוט מעולים

120 ג` מה עז 9%

מיני גבינת קממבר טודור

רוטב ארבייטה לפסטה של פומיטו, רוטב שקבלתי עליו המלצה והתאהבתי

תיבלתי במלח שום של מקורמיק, במקום ניתן לשים אבקת שום, עשבי תיבול ומלח



מערבבים בקערה את כל הגבינות (משאירים חופן קממבר מגוררת) והעגבניות המיובשות שקצצתם עד שמקבלים מרקם אחיד לתערובת, מתבלים עד שמגיעים לטעם הרצוי.

ממלאים כל קנלוני במילוי שהכנתם מבלי להעמיס מידי, מסדרים בתבנית ומפזרים מעל את רוטב הארבייטה שהוא רוטב פסטה פיקנטי. אני בחרתי להשתמש ברוטב מבוסס עגבניות כי לא רציתי להגיע לרמת קלוריות גבוה מידי, אפשר להשתמש ברוטב על בסיס שמנת או בשמל.

עפ"י ההוראות על הקנלוני 20 דקות אמורות להספיק לבישול, הם היו בסופו של דבר 35 דקות כשחמש דקות לפני הסיום פיזרתי מעל חופן קטן של גבינת הקממבר.

המנה המוכנה

זו הפעם הראשונה שאני מנסה את הקנלוני של השופרסל ולצערי הוא לא מומלץ, גם אחרי זמן כמעט כפול עדיין היתה תחושה שהוא לא מבושל דיו. לעומתו העגבניות המיובשות מומלצות בחום.

בתיאבון

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה