יום שלישי, 10 במאי 2011

צביעת בגדים בבית


* עלה פוסט מעודכן לצבעים החדשים של IDEAL, מוזמנים לבקר.
כבר שנים שכיוצא שאני מציינת שצבעתי או צריכה לצבוע את אחד הבגדים שקניתי/לבשתי תמיד נשאלת השאלה על מה אני מדברת ואיך בדיוק עושים את זה. במקרה יצא שצבעתי אתמול את הג`ינסים החדשים שקניתי וחשבתי שזו הזדמנות לצלם ולהעלות לכאן
את הצביעה גיליתי מאמא של אחד האקסים אחרי ששמעה אותי מתאכזבת מחולצה שחורה שקניתי במחיר הזוי ודהתה אחרי כלום זמן כמעט עם השנים השתכללתי ולמדתי שאני והוראות הצביעה לא חברים, לפי ההוראות צריך לעשות מיליון דברים (כמעט) שלא הסתדרתי איתם וגיליתי שכל מה שאני צריכה זה שתי שקיות צבע של IDEAL וכחצי קילו מלח גס.
פריט הלבוש הנצבע ביותר שלי הם הג`ינסים. מזמן ויתרתי על מציאת הצבע האידאלי בשבילי של כחול כהה או כחול/שחור ואני פשוט קונה ג`ינסים בצבעים היחסית כהים יותר בידיעה שאני הולכת לצבוע אותם לפעמים יוצא שאני גם מחדשת צבע של חולצה או שתיים.
הפעם צבעתי מכנסיי ג`ינס שבחלקם הקידמי היו הרבה יותר בהירים ממה שאני אוהבת, השתמשתי בשתי שקיות צבע (אני תמיד עושה שימוש בשתיים) האחת בצבע שחור, השניה בצבע כחול כהה וכחצי קילו מלח גס.

טובלים את הג`ינסים במים כדי שיהיו ספוגים לחלוטין, שלא תישאר בהם חלקה יבשה. גיליתי עם השנים שעדיף שיהיו אלו ג`ינסים מלוכלכים ולא כאלו שרק יצאו מהכביסה. מפזרים בתוך תוף מכונת הכביסה את המלח הגס ומעליו את אבקת הצבע, שימו לב שהצבע לא יתפזר הוא דיי מלכלך.

מפעילים מכונת כביסה רגילה על 40 מעלות ללא שום חומרי ניקוי. בסיום מייבשים בצל ויש לכם מכנסיי ג`ינס כהים יותר.
התמונות צולמו בדיוק אותו המצב

קל מאוד לראות בתמונות מעלה את ההבדלים בצבעים, הייתי שמחה אם הם היו יוצאים כהים יותר ובכל זאת מרוצה מהתוצאה ובמיוחד שלא חבבתי את הצבע המקורי בלבישה ראשונה יש סיכוי שהג'ינסים יורידו עליכם קצת צבע, אם בא לכם להימנע מהתענוג הכניסו את הבגד לאחר הייבוש (לא לוותר על הייבוש) למכונת כביסה רגילה בטמפרטורה נמוכה.

חשוב לזכור:
- צביעה ביתית לא מאפשרת צביעה מלאה, מה שאומר שחולצה בצבע כתום לא תהפוך לשחורה אם תצבעו בצבע שחור אלא תהפוך לגוון כתום כהה. הצביעה יכולה בעיקר להכהות/חדד את הצבעים הקיימים בבגד.
- לאחר הצביעה במכונת הכביסה לכבס אך ורק כביסה כהה.
- כביסה ראשונה לאחר הצביעה לכבס אך ורק כביסה כהה, בכביסה הראשונה הבגדים יורידו צבע. לפעמים אני פשוט מכבסת אותם לבד.
- בשום פנים ואופן לא לשים יותר משניים שלושה פריטים במכונת הכביסה, בדרך הקשה למדתי שכשיש יותר מידי בגדים הצבע לא מגיע לכל מקום ואז נשארים עם כתמים מוזרים ואם לא בא לכם עליהם צובעים מחדש.
ניתן להשיג את הצבע באייס 24.99, הום סנטר 19.99 ובטמבוריות בכל מיני מחירים. פשוט תבקשו צבע לבדים ותקבלו את צבעי IDEAL, לרוב חסרים צבעי השחור והכחול הכהה אז התאזרו בסבלנות.
הצבעים משווקים בארץ ע"י יעקבי ואני פונה אליהם בפניה נרגשת: תדאגו ליותר צבע שחור וכחול כהה בחנויות!
בהצלחה
אודליה
מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה