יום ראשון, 1 במאי 2011

פנינת סושי מפתיעה – סושי רול

את דרכי לעבודה אני עושה דרך רמת גן ובכל יום יש פקקון בגלל רמזור קצר שגורם לי לעמוד באחד מהצמתים לארוך רחוב הרא"ה. באחד הימים יצא לי להסתכל על הסביבה וגיליתי חנות קטנה עם חלון אדום שעליו נכתב סושי-רול כשר למהדרין.

המקום נמצא במרחק דקה מאחת הדירות שהתגוררתי בהן במהלך השנים כשמבחר האוכל מסביב הסתכם בסביח, שיפודים ופיצה, חשבתי לעצמי שאם בזמנו היה במקום סושי רוב הסיכויים שהייתי מתנחלת שם בכל מקרה חשבתי לעצמי כמה יכול להיות טוב סושי בכשרות ובמיקום שכזה.

בכל פעם שעברתי במקום לא מצאתי חניה וויתרתי על ביקור עד שבאחת הימים עברתי ומצאתי חניה בצמוד למסעדה. הגעתי, הזמנתי ומאז יוצא לי לבקר אחת לשבוע ואם מצאתי חניה אפילו יותר

מדובר במקום קטן עם שולחן אחד שרוב העבודה שלו מבוססת על שירות משלוחים וטייק אווי. הבעלים והשף הוא אלחנן, איש נחמד, נעים שמוכן היה לענות לכל השאלות שלי בסבלנות רבה

חלק מרעיון המקום הוא סושי בהרכבה עצמית, לדוגמא פוטומאקי שמתואר כ-רול סושי עבה ב-3 מילויים עטוף באצה, מחולק ל-8 יח`. בין במילויים ניתן למצוא מבחר דגים טריים ומעושנים, מבחר ירקות החל ממלפפון עד לאספרגוס ופטריות שיטאקי, ודברים חריגים יותר כמו זיתי טאסוס

לדעתי יצא לי לבקר במקום לפחות 10 פעמים ואת האמת אני נצמדת למה שאני אוהבת מבחינת ההזמנה שלי, אכתוב על שלוש המנות שבחרתי ואכלתי כמה פעמים.

אצייין שמאוד אהבתי את הסטיקי רייס שלא השתנה בכל הביקורים שלי והיתה לו חמיצות מעולה לדעתי.

המנות: אינסייד אאוט סלמון אבוקדו (26), כל ההכנה מבוצעת מול העיניים ואי אפשר לפספס את טריות הסלמון והאבוקדו שנחתכים מול עיניך.


אינסייד אאוט סלמון סקין אבוקדו (26), כאן ההכנה של הסלמון סקין שונה מכל מה שניסיתי על היום. ברגע ההזמנה נלקח הסלמון הטרי מועבר לבלילה ולטיגון. הסלמון מקורר קלות ונכנס לרול שגם בו אי אפשר לפספס את הטריות.


סנדביץ סלמון, אבוקדו ועירית (36), זו גם הפעם הראשונה שראיתי את הכנת הסנדביץ ואין סיכוי שאנסה בעצמי :-) כמו קודם האורז היה לטעמי, האבוקדו והדג טריים, בקיצור טעים לי


לפי כל מה שקראתם מאוד קל להבין שאהבתי את המקום, ואני ממליצה לקפוץ לביקור קצר.

לפעמים צריך לומר (לעיתים מאוד מאוד רחוקות) מזל שיש פקקים

בביקור האחרון שלי (בחמישי) אלחנן סיפר לי שבשבוע הבא מתחילים בשיפוץ להגדלת שטח המסעדה ומס` השולחנות, אז ממליצה להרים טלפון (הוא הבטיח להיות זמין בכל מצב) ולבדוק שהמקום לא במקרה נסגר לימיי השיפוץ.

בתיאבון

אודליה

סושי-רול, כשר למהדרין

רח` הרוא"ה 118, רמת גן

שעות פתיחה: א`-ד` 12:00-23:00, ה` 12:00-24:00 ומוצאי שבת בהתאם ליציאת שבת

טלפון: 03-5700805

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה