יום שבת, 21 במאי 2011

שפים מתארחים ב- Black bar 'n' burger

גילוי נאות, הייתי אורחת המסעדה

לי ולבלאק יש יחסים ארוכי טווח, חלקם יום טובים במיוחד וחלקם קצת פחות. אבל תמיד יש לי זכרון טוב מהסניף הראשון בו ביקרתי (סינמה). הוזמנתי לטעום את התפריט המיוחד שיוגש בחודשיים הקרובים בסניפי הרשת, מנות מיוחדות שהוכנו ע"י שפים שונים שמבוססות על הבשרים של Black Bar `n` Burger.


נעבור למנות, נעם דקרס שף קבוצת ליליות בנה מנת קציצות בשר עם בורגול וצימוקים על תבשיל בצל ירוק ושעועית ענק. זו המנה שהכי פחות אהבתי מתוך הרביעייה ועדין היא טובה, בקציצות שולב הבורגול (לשמחתי בצימוקים לא נתקלתי) והיתה בה טיפה מתיקות שכנראה הגיעה מהצימוקים. טעם הקציצה השתלב מעולה בטעם החמצמץ של תבשיל הבורגול, שעועית שלא ניתן היה לפספס בו את הרצועות הלימון שהוסיפו המון, החסרון היחיד שמצאתי במנה היה בשעועית הענק שלטעמי היתה ממש קשה ודרשה עוד בישול.

המנה של דרור פילץ, אמן הבשרים המעושנים, שבנה מנה ישראלית פטריוטית, המבורגר עם חטיף פלאפל, מלווה בצ`יפס פריך וסלט קטן. חטיף הפלאפל הביתי בו קישטו את המנה משמש בעיקר כגימיק וממליצה בחום להוסיף ממנו בצלוחית כי הוא פשוט מעולה! גם בבשר שולב חטיף הפלאפל אבל כמעט שלא היה מורגש, בסה"כ מנת המבורגר טעימה עם צ`יפס טעים וסלט שמשלים את הארוחה.


המנה של אייל לביא, שף מסעדת רוקח 73 שבנה מנת המבורגר טרטר, צרוב קלות בגריל עם איולי צ`יפוטלה מעושן וסלט פלפלים קלויים. מנה מעולה לחובבי הבשר במצבו החי יותר, אני בטוחה שאם תזמינו אותו ברמת הכנה של וולדן יכינו, אבל המנה תאבד מהאפקט שלה. הבשר היה מעולה לדעתי, האיולי היה קצת חריף לטעמי ואשמח אם הפלפלים היו קצת יותר חמצמצים.

והמנה האחרונה והאהובה עליי של ליאון אלקלעי, שף יועץ של מסעדת טרנטינו, שבנה טוויסט אסייאתי,Black Bangkok שיפודי בשר מעודנים עם רוטב קארי תאילנדי ריחני ואורז מטוגן. שלושה שיפודים של בשר מתובל ברמת בישול מדיום וול על אורז מטוגן שאם לא היה נאמר לי שהוא מטוגן לא הייתי מנחשת עם קארי תיאלנדי מעודן שעשה את המנה. מנה מעולה לאלו שמגיעים למסעדת המבורגרים ולא ממש מתחשק להם המבורגר. אישית, אשמח אם המנה תשאר גם בתום המבצע.


עוד כמה פרטים, מחיר כל המנות הוא 65 ש"ח כשלדעתי כל אחת מהמנות משביעה, כל מי שיזמין מהם יוכל לרכוש 1/3 בירה קרלסברג ב-15 ש"ח ו-1/2 ליטר ב-19 ₪, מנות השף יוגשו עד סוף חודש יוני.

הציון שלי הוא 4 מתוך 5, כי היה לי טעים

בתיאבון

אודליה

לרשימת הסניפים הכנסו ל-אתר בלאק

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה