יום שני, 28 בפברואר 2011

פינה קטנה בדיוק באמצע הדרך ריפאבליק - RePubLic

גילוי נאות הייתי אורחת המסעדה

הוזמנתי לביסטרו הבר החדש ריפאבליק שנמצא בקניון Mהדרך, בדיוק באמצע הדרך בין חיפה לת"א. הביסטרו נפתח לפני כחודשיים כשבעלי הבר ברק לב בעל מס' סניפי ארומה ומאור חמון שהגיע מתחום המועדונים רוצים לפנות לקהל מגוון – החל מתושבי הסביבה, דרך בליינים צעירים ובוגרים, וכלה באנשי עסקים העושים דרכם על כביש חיפה ת"א.


ריפבליק בנויה על פני שתי קומות – בקומת הכניסה ביסטרו, שכולו עץ מלא, ספות מעור ובר מרכזי, כשמאחוריו ניתן להציץ למטבח כל המקום עוצב על ידי האדריכל בנימין ממיו (בנג'ו) ומאוד אהבתי את התחושה הנעימה שהמקום מקרין. מעל לבר ניתן למצוא חדר VIPשמשקיף על קומת הביסטרו ומספק מיקום לפגישות דיסקרטיות יותר.

בקומה התחתונה ניתן למצוא את הבר המקסים בעיניי כשהכי חשוב שאסור לעשן בקומת הבר, החלטה מעולה שגורמת גם לי חשק לבקר בבר

על התפריט מנצח שף אלון ליפינסקי שבנה תפריט בעזרתו של השף שרון כהן מהשילה שבסיסו ים תיכוני ואיטלקי כשאחד המרכיבים החשובים היא הטריות.


בחרנו להתנסות בשלוש מנות ראשונה ועוד אחת שהוסיפה המסעדה.


קרפצ'ו טונה אדומה עם טוביקו, וואסבי ובצל ירוק (39), במידה ואין טונה אדומה המנה תוגש עם לברק טרי וזהבדיוק היההמקרה. מנה שאני יכולה לתאר אותה כאומאמי מובהק, טעם הטוביקו ואפונת הוואסבי השתלב בצורה מעולה עם הדג הכה טרי כששילוב המרקמים של ביצי הטוביקו, פריכות האפונה היה מעולה. לא הורגשה כלל חסרונה של הטונה

קרפצ'ו בקר עם סלט טאבלה, רכז רימונים וגבינת סנט מור (39), סלט הטאבולה היה קצת מלוח לטעמי אבל הבשר נפרס בצורה מושלמת ותובל מעולה כשלראשונה אני נתקלת בקארפצ'ו עם גבינת סנט מור שהשלימה כל ביס!

מנות הקארפצ'ו מומלצות בחום.



שרימפס בחמאת הדרים עם ג'ינג'ר ותרד (48), מנה שפחות אהבתי. לדעתי התרד היה צריך להיות קצת יותר מבושל ולהפחית קצת את כמות הגינג'ר שלא אהבתי את החריפות שהורגשה בגרון. השרימפסים בושלו בדיוק והיו מעולים.

פוקאצ'ת ריפאבליק עם סלסת עגבניות (18), פוקאצ'ה שללא הסלסה היתה אנמית וכמעט חסרת טעם, תוספת קטנה של מלח גס וקצת עשבי תיבול היה מוסיף.



לעיקרית טל בחרה בסינטה 300 ג' עם רוטב יין אדום וציר בקר ותוספת צ'יפס (89), הסינטה הגישה קצת פושרת ובדיוק ברמת ההכנה שבקשנו. הבשר כמעט ולא תובל והורגש טעם הבשר ואיכותו שהיתה גבוהה. מנת הצ'יפס שהצטרפה לסינטה הורגש שהתפו"א היה טרי ופריך – צ'יפס מעולה. לדעתי הרוטב היה מיותר ולא התחבר כלל למנה.



אני בחרתי בפילה בקר במחבת עם ברוקולי, כרובית, עלי תרד בציר פטריות ומח עצם (125), המנה מגיעה במחבת חמה כשכל מרכיביה מתחברים בצורה מדהימה, הירקות עם הפריכות המעודנת, הבשר שהוכן מידיום וול, כשציר הפיטריות עוטף את מרכיבי המנה. גם הפירה היה מעולה עם המנה רק שלא הייתי מסוגלת לנסות יותר מטעימה


לקינוח חלקנו במנת פרופיטרולים, פחזניות במילוי קרם פטיסייר וקצפת עם כדור גלידת וניל של ארלקינו ורוטב שוקולד (36), פחזניות שאי אפשר לפספס את טריותן וקרם הפטיסייר שלדעתי יהיה קצת כבד למנה התאזן מעולה עם הקצפת. גלידת הוניל היתה טעימה ורוטב השוקולד יה טוב אבל לדעתי צריך לתת אותו כתוספת לצד המנה שכל ישים בהתאם לרצונו.

קרם ברולה (26), קרם ברולה כמו שקרם ברולה צריך להיות, קלאסי ובלי טוויסטים מוזרים, טעים.


מבחינת טל שהצטרפה אליי המקום היה מושלם ברגע שענו לה בחיוב על השאלה האם יש ג'ינג'ר אייל :P בנוסף, יצא לה לטעום את המוחיטו שהוגש לטעימה וציינה לגביו שהוא עדין ומעולה.


בין הימים א-ה מוגשות בשעות הצהריים ארוחות עסקיות ברמות מחיר של 49 ועד 79 ש"ח כשכיום המסעדה נפתחת בשעה 12:00.

ברגע שהימים יתחממו קצת תפתח המסעדה בסופ"ש בשעות מוקדמות יותר לבראנ"צים


מאוד נהנתי מהאווירה ומעיצוב המקום, למסדעה בת חודשיים ובכלל המנות היו פשוטות, נעימות לעין והכי חשוב טעימות וטריות.

אז כשאתם עוברים על כביש החוף ובא לך לעצור לארוחת צהרים טעימה תקפצו ל-Mהדרך.

תודה למארחים שלנו על ערב טעים ומענה לכל שאלה, שיהיה להם המון בהצלחה!


בתיאבון

אודליה


ריפאבליק

קניון M הדרך, מחלף בית ינאי,כביש 2,נתניה.

שעות פתיחה: שבעה ימים בשבוע: המסעדה החל, משעה 12:00- עד אחרון הלקוחות.הפאב החל מהשעה 21:00 ועד אחרון הלקוחות.

טלפון: 09-8663885


מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה