יום ראשון, 13 בפברואר 2011

בורגר ראנץ משיקה מבחר מוצרים חדשים

גילוי נאות הייתי אורחת הרשת בטעימת המוצרים החדשים

אני כבר לא זוכרת מתי טעמתי לראשונה את בורגר ראנץ` אבל תמיד אשמור לה חסד נעורים, רשת ההמבורגרים הראשונה שטעמתי. זו עם הצ`יפס המסולסל, ההמבורגר הטעים וכמות הרטבים המטורפת שהייתי מצרפת למנה


כשהוזמנתי לטעום את המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה ברשת אישרתי את הגעתי עם ניצוץ נוסטלגי בעיניים.


התחלנו את הארוחה עם קערות עמוסות בצ`יפס הישן והותיק זכרתי בחיבה רבה ולא השתנה כלל וטבעות הבצל שלצערי אני לא יכולה לומר עליהם את אותו הדבר.

מאוד אהבתי את טבעות הבצל וכשראיתי אותם שאלתי האם מדובר בטבעות עוף כי הם בכלל לא נראו לי כמו טבעות הבצל שכל כך אהבתי, המרקם השתנה, הטעם והמראה, אני יוצאת בפניה אל הלב

שלכם אנא החזירו לנו את טבעות הבצל שלנו!



ברשת בחרו לתת כמה טוויסטים חדשים לראנץ המוכר והותיק וחיברו לו שילובי רטבים. הראשון מיונז, מיונז נקי ובלי משחקים מיותרים מיועד לכל אלו שלא היו הסתדרו עם רוטב אלף האיים שיכול היה להחליף אותו :-)

ראנץ שום, מיונז משולב שום עם ריח וטעם מורגשים במיוחד של שום, טעים ומומלץ לאכילה לחובביהשום ולאלו שלא יתנשקו לאחר הארוחה

ראנץ חריף, פלפל אדום חריף וגם כאן משולב במיונז. חריף אמיתי, לא פקינטי, לא קל, אלא ממש חריף ואת האמת חריף טעים.

ואחרון חביב ראנץ פטריות ובצל גריל, לקחו פטריות, בצל וטיגנו יחד, פיזרו מעל הראנץ וזה טעים. אם תוסיפו גם קצת מיונז לדעתי זה יהיה מעולה

טעמנו גם את הראנץ הרגיל שאהבתי גם הפעם והספרדי ההוא מאז שאף פעם לא התחברתי אליו


הרשת ממשיכה לחדש ומחדירה עוד מוצרים חדשים לתפריט, שניצל קריספי מ-100% עוף בציפוי שבבי צ`יפס, שניצל קריספי במיוחד כמו ששניצל צריך להיות.

אם בא לכם להיות בריאים (אני אצמד לשניצל) תוכלו לקחת מנת חזה עוף צלוי עם אחוז אחד של שומן בלחמניה רטבים וירקות, מנה בריאה בסה"כ של חזה עוף שאני שמחה לבשר שלא התייבש, משהו שמאוד קל לעשות.


מוצר חדש לחלוטין בבורגר ראנץ הוא פוטטו מזן מיוחד של תפו"א שמיובאים במיוחד מהולנד, בעלי מרקם פריך מבחוץ ורך מבפנים ובאמת שאני יכולה להעיד שטעים. זו הפעם הראשונה שאני מוצאת פוטטו טעים יותר מזה של הרשת המתחרה בארץ שעל הפוטטו שלהם ויתרתי כשהתחילו להקטין את המנות ולהשאיר את המחיר.

הפוטטו נמכרים בשלושה גדלים וניתן להחליף בכל ארוחה את הצ`יפס בפוטטו בתוספת של שקל בלבד. חוץ מזה שעכשיו בתקופת ההשקה ניתן לרכוש מנת היכרות ב-9 שקלים.

עוד מוצר חדש שפחות אהבתי הוא ראנץ` חטיפי תירס, לטעמי היה פחות מידי תירס ויותר מידי בצק ביחידה.

אם שכחתם במקרה, רשת בורגר ראנץ` רכשו את כל סניפי בורגר קינג בארץ וכחלק מהמהלך החליטו לאמץ חלק ממוצרי הרשת שנעלמה, אחד המוצרים שאני מאוד שמחה שאומצו הם כנפי העוף המטוגנות, כנפיים נקיות ברוטב ברביקיו שעברו טיגון בשמן עמוק ופשוט טעימות!


את הארוחה סיימנו עם משחקים (אורי קיבל כדור) והשוקופאי המסורתי, כן ההוא מפעם, טעמו לא השתנה כלל רק כנראה שהטעם שלי והוא כבר לא טעים לי כל כך כמו פעם אבל עדין בסדר

אל הארוחה הצטרף אליי עידו בן ה-14 שאעשה שימוש בדבריו לסיכום הארוחה: היה טעים!


תודה לאנשי בורגר ראנץ` על האירוח המחויך

בתיאבון

אודליה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה