יום ראשון, 6 בפברואר 2011

ארוחה עסקית ממוזס רמת החיל, ניסיון שני

בניסיון האחרון והראשון שלי למעשה עם מוזס נרשמה אכזבה, כל המוצרים הגיעו קרים, ברמות הכנה שונות ממה שהוזמנו ובגדול פספוס. לאחר ההזמנה האחורנה לא פניתי לחברה ובכל זאת הם יצרו איתי קשר והתנצלו על התקלה. בנוסף, הודיעו שברגע שאחליט מחכה לי פיצוי מלא על שתי הארוחות שהזמנתי ומנה ראשונה או קינוח על חשבונם שמופיע על שמי במערכת ברגע שרק ארצה, הגיע יום ראשון, אני רעבה למשהו בשרי והחלטתי לנסות את מזלי.


בערך עשרים דקות אחרי ההזמנה קבלתי הודעת טקסט שהמשלוח בדרך ועוד חמש דקות השליח היה למטה, לא לשכוח שאני נמצאת בצמוד לסניף.

את ההמבורגר שלי הזמנתי בדיוק כמו בהזמנה המקורית והגיע בדיוק על פי ההזמנה מידיום וול וחם, הבשר קצוץ גס ולשמחתי לא נתקלתי הפעם החלקי סחוס. גם הצ`יפס הגיע חם והמנה שלי היתה חמה וטעימה.


שני ההמבורגרים

הוספתי לי קינוח, ניו יורק צ`יז קייק עם רוטב דובדבנים. עוגת גבינה אפויה שהיתה במרקם נעים וחלק עם שכבת קרם שמנת זרועה בנקודות וניל, עוגת גבינה טעימה שעוברת יפה משלוח.


לארוחה השניה הוזמנה מנה ראשונה של פרגיות בגלייז מייפל וסויה, המנה היתה טעימה אבל לדעתי בגלל המהירות נתחים קטנים מהמנה השחימו מידי ואילו חלקים אחרים לא היו מבושלים עד תום, החלקים שטעמתי היו טעימים.


את ההמבורגר השני הזמנו וולדן וגם הוא הגיע בדיוק רמת ההכנה, האכלן ציין שההמבורגר היה מתובל בדיוק ומאוד לטעמו. לצד ההמבורגר הגיע סלט ירוק מעוטר בג`וליינים דקים של סלק ושקדים קלוים ברוטב שמן זית ובלסמי. סלט טרי כשהרוטב מצליח לעטוף את כל עליי החסה, סלט קל ומומלץ לצד ההמבורגר.

בארוחה הנ"ל לקחו חלק ארבעה אנשים וכולם יצאו מרוצים!

נרשם שיפור מטורף באיכות המוצרים, טעמם והטמפרטורה שלהם.

ברור לי שבגלל שהיה מדובר בפיצוי המשלוח יצא אליי במהירות, מבטיחה לעדכן גם במשלוח הבא.

בתיאבון

אודליה

מוזס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה