יום שני, 26 ביולי 2010

שיתוף פעולה בין טבעוף ותפוז במסעדת כתית

אנחנו הישראלים מאוד אוהבים עוף, עם צריכה של כ-40 ק"ג לאדם בשנה אנו חולקים את המקומות הראשונים עם קנדה וארה"ב היחידה שעולה עלינו

הוזמנתי ע"י תפוז לערב מיוחד שבמרכזו כמובן מה אם לא עוף טרי של טבעוף, על הערב ניצח השף מאיר אדוני ממסעדת כתית שבנה תפריט מיוחד עם מוצרי החברה כשחלק קטן מהמנות ניתן למצוא בתפריט החצר הקיצי של המסעדה.


כיום טבעוף היא החברה היחידה בארץ שמוכרת עוף טבעי מצונן שגדל ללא אנטיביוטיקה וניזוןמתערובת צמחית בלבד שמועשרת בחיידקים פרוביוטיים (ההם מהיוגורט). העופות גדלים ללא כל שימוש בזרזי גידול או הורמונים, וגדלים בצפיפות נמוכה יותר מעופות רגילים, בלולים נבחרים ומבודדים, המחוממים ומאווררים בקפידה.

מסעדת כתית שילבה את מוצרי החברה מתוך הבנה כי מדובר במוצרי עוף איכותיים שיכולים להתאים למסעדות יוקרה, כיום ניתן למצוא את מוצרי החברה במס` מסעדות יוקרה.

כפי שציינתי, התפריט והמתכונים נבנו במיוחד ע"י השף עבור הארוחה ושתיוף הפעולה עם טבעוף, לא אבקר יותר מידי את המנות מכיוון שלא מדובר במנות המסעדה אלא הדגמת ביצועים למוצרי טבעוף , התפריט:


סלט פטוש

קונפי העוף היה טעים ונימוח כשהלחם מעל היה מלוח מידי והסלט כמעט ולא מתובל, מנה יפה ובשילוב בין הלחם לסלט טעימה.

סלט קיסר


סלט קיסר כמו שהוא צריך להיות, חזה עוף עשוי בדיוק, אנשובי טרי כבוש במליחות מעודנת ומעולה. מנה מצוינת ואחת המובילות בסלטים.

סלט פפאיה ירוקה


לא הצלחתי להחליט איזה מהסלטים טוב יותר, הקיסר או הפפאיה. הסלט פיקנטי ואי אפשר להפסיק לאכול אותו, העוף אומנם היה כמעט ובלתי מורגש במנה אבל הירקות פיצו ובגדול

אספרגוס לבן


מנה חיוורת שלא כל כך אהבתי את צורת ההגשה שלה, מוס עוף שלדעתי היה תפל, האספרגוס היה עשוי מצויין, לא אהבתי את השילוב.

סופריטו עופות


למנה הזו היה טעם לוואי שלא אהבתי לקח לי רגע לזהות שמדובר בכמון ששולב במנה, זו אני לא היא

עוף בלימונים כבושים וזעתר

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs102.ash2/38426_412485383493_728488493_4761245_8075177_n.jpg

בגדול מדובר בשילוב מעניין במיוחד של יוגורט, גרגרי חומוס חמים, טחינה וסלסה וורדה. איכשהו יצא שלקחתי כמה נתחי עוף שלא היו עשויים, כשכן טעמתי את העשויים הם היו טעימים.

תבשיל עוף בציר


תבשיל טעים והמועדף עלי מהעיקריות, בציר שולבו חלב קוקוס, למון גראס, פאק-צ`וי, רוטב דגים, ג`ינג`ר וצ`ילי כששוקי העוף שבושלו בציר עסיסיות וטעימות.

פולנטה טרייה, ראגו חלקי פנים של עוף, נתחי עוף צלויים בערער


המנה לא עוברת מצלמה בשום צורה, חלקי הפנים לא הצליחו להשתלב בצורה מוצלחת במנה וחלקם אף בושלו יתר על המידה. נתחי העוף הצלויים היו עשויים במדויק והיו רכים. הפולנטה במנה היתה מעולה.

לקינוח הגישו לנו מבחר גבינות ממשק קורנמל כשחלקן לא היו בשלות.


בנוסף הוציאו לנו עוד שניים מקינוחי המסעדה שהיו נחמדים.

קבלנו להתנסות בבית מגש פרגיות ועוף שלם שברגע שאכין איתם משהו, מבטיחה לעדכן

אם תרצו עוף בריא יותר, שמן פחות ועם טעם מעודן יותר מהעוף שאנחנו רוכשים בדרך כלל, טבעוף היא התשובה שלכם.

החברה העלתה כמה מתכונים מעניינים לאתר שתוכלו לנסות, את מוצרי טבעוף ניתן למצוא ברשתות הגדולות ובנקודות מכירה פרטיות ברחבי הארץ.

בתיאבון

אודליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה