יום שלישי, 6 ביולי 2010

האירוע השנתי של האגודה לסוכרת נעורים

את מחלת הסכרת הכרתי לראשונה אצל סבתי ז"ל, בתור ילדה לא הבנתי למה סבתא דוקרת את עצמה, מקיזה דם ומכניסה למכשיר לא מוכר שאבא קנה לה.

בתור ילדה נתקלתי בנפילות הסוכר שלה כשהרגישה חולשה וחיפשה משהו מתוק בדחיפות.

כיום אני מכירה לפחות שלושה אנשים עם סכרת כששניים מהם עם סכרת נעורים. כשהכרתי אותם לראשונה הם קצת הסתירו את המשאבה שצמודה אליהם, עם הזמן נפתחו והראו לי במה מדובר. כשמצליחים לנהל את המחלה ממשיכים בחיים רגילים, הבעיה מתחילה כשלא מצליחים לשלוט בה ואז התוצאות יכולות להיות לא נחמדות בכלל.

עכשיו נעבור לחלק השמח שלשמו נפתח הפוסט, אירוע ההתרמה השנתי של האגודה לסכרת נעורים. ביום רביעי ה-14 ליולי באודיטוריום סמולרש שבאוניברסיטת רמת אביב יתקיים מופע באורך מלא של יהודה פוליקר שכולו תרומה לאגודה.

התמונה מאתר האגודה

מחירי הכרטיסים החל מ-250 ש"ח – 1000 ש"ח בהתאם למיקום באולם.

לכרטיסים: 03-5160171 או בדוא"ל : aviva@jdrf.org.il

מתוך אתר האגודה http://www.jdrf.org.il/

צאו, תהינו ובדרך תתרמו :-)

אודליה

מתוך אתר האגודה http://www.jdrf.org.il/

האגודה חרטה על דגלה מסר מרכזי בעל ערך עליון והוא כי חייבים למצוא מרפא למחלה ולסיבוכיה באמצעות תמיכה במחקר.

האגודה מונה אלפי חברים שמתוכם הורים ומתנדבים רבים שמקדישים את חייהם למימוש הבטחה אותה נתנו לילדיהם כי עוד בימי חייהם יימצא להם המרפא המיוחל.

האגודה תומכת מימון המחקר הבינלאומי למציאת מרפא לסוכרת, יותר מכל ארגון בריאות אחר בעולם, ובנוסף פועלת רבות למען קידום רווחת הסוכרתיים ומשפחותיהם, ולמען הגברת המודעות הציבורית למחלה והשלכותיה.

פעילות האגודה מתבצעת באמצעות גיוס תרומות באירועים מיוחדים ממוסדות צדקה, קרנות, תרומות מעסקים, תרומות אינדיבידואליות ופעילות ההתנדבותית של הורים לילדים סוכרתיים.

האגודה לסוכרת נעורים היא גוף (מלכ"ר) שנוסד ב- 1981 על ידי הורים לילדים החולים בסוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים). בישראל 30,000 חולים מתוכם 5000 חולים עד גיל 18.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה