יום שבת, 3 ביולי 2010

שיפודי התקוה, קניון איילון רמת גן

אני וחבר עשינו סיבוב באיזור קניון איילון, עברו להן השעות ושנינו הפכנו רעבים, לבחור בא שיפודים והמקום הכי קרוב שעלה לראשי הוא שיפודי התקוה בתוך הקניון.

הלכנו על ארוחה עסקית, כל אחד מאיתנו בחר שני שיפודים, הוא שיפוד פרגית ושיפוד כבד (80 ש"ח), אני שיפוד לבבות ושיפוד שקדים (90 ש"ח) אלהשיפודים מוסיפים 2 תוספות מתוך מבחר של תפו"א אפוי, צ'יפס או אורז, בחרנו צ'יפס ואורז.

אחרי ההזמנה מתחילה זרימת הסלטים אל השולחן בהם: סלט סלק, סלט תירס, ירקות כבושים, כרוב חמוץ, כרוב במיונז, אבוקדו, סלט ביצים, טורקי, קוביות חצילים מטוגנות.

היו גם תוספות "גדולות" יותר כמו חומוס עם טחינה, קורקבנים מבושלים, חציל עם בשר טחון, סלט חי, צ'יפס וכמובן לאפה.

מתוך כל המבחר אציין לטובה את החצילים המטוגנים, האבוקדו והחציל עם הבשר הטחון ברוטב אדום שהיו טובים מאוד, לרעה אציין את הקורקבנים שמשהו בהם ממש לא עבד ואני אוהבת קורקבנים.

השיפודים שהגיעו אל השולחן היו בסדר ולא יותר מזה, כשהגיעו השיפודים המלצרהגיש לכל אחד מאיתנו את השיפודים כשאני מציצה אל השקדים שנראו לי מוזרים ולאחר רגע קובעת שמדובר בפרגיות ולא שקדים. המלצר מגיע ואומר אבל זה מה שהזמנתי, ניגש למטבח ואלו אומרים שכן הוכן שיפוד שקדים, מסתבר שהשקדים שלי הוגשו לחברי לשולחן שהיה כל כך רעב ואפילו לא שם לב שהפרגית היא לא פרגית לשון בחוץ!

מבחר הסלטים משביע בהחלט ושנינו הסכמנו שאפשר להסתפק בשיפוד אחד.

שנינו קבענו שהיה בסדר וזו ההגדרה המתאימה, בסדר (לא מחמיא במיוחד).

בסופו של דבר יצאנו שנינו ב-190 ש"ח לא כולל טיפ.

שאלה קטנה לי אליכם, זו אני או שהמחיר הזה לארוחה עסקית יקר מידי?

ציון 3, לא הצלחתי להחליט האם 3 הוא גבוה מידי לבסדר חיוך

שיפודי התקוה, קניון איילון

http://www.rest.co.il/_Intros/shipudei_hatikva/index.html

אודליה


הפוסט המקורי פורסם ב-30.01.10 http://cafe.themarker.com/review/1440209/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה