יום שישי, 9 ביולי 2010

השקת הסרום Even Better Clinical Dark Spot Corrector של חברת CLINIQUE וביקורת 3 השלבים

בשבוע שעבר יצא לי להתארח באירוע של חברת קליניק, האירוע התקיים במשרדי אלקליל, חברה המשווקת בארץ מספר לא מצומצם של חברות קוסמטיקה גדולות בהם אסתי לאודר, מאק, טומי הילפינגר, ביוטיבנק, DKNY וכמובן קליניק.

החברה אספה מס` מכובד של בלוגריות מתחום האופנה, צרכנות וקוסמטיקה לכבוד השקת הסרום החדש Even Better Clinical Dark Spot Corrector

לטשטוש כתמי עור ופיגמנטציה של חברת CLINIQUE.


לאחר פתיחה ומס` דברים החלה להסביר לנו על החברה והסרום סיסי נמיר, מנהלת ההדרכה של קליניק בארץ.

עפ"י החברה הסרום מסייע בטשטוש מראה כתמים כהים, כתמי גיל ושינויי הצבע הנובעים מהזדקנות, שנים של נזקי שמש מצטברים, התקפות סביבתיות וצלקות אקנה מן העבר. בבדיקות קליניות שנעשו התקבלו שינויים משמעותיים כעבור 4, 8, ו-12 שבועות. כשתוצאות השיפור לאחר 12 שבועות היו של 53% בקבלת גוון עור אחיד.

על הקומפלקס החדש ממנו מורכב הסרום הוגשה בקשה לפטנט, הקומפקלס כולל טכנולוגיה חדשה המופקת מצמחים, שהוכח קלינית כי היא משפרת באופן מובהק את אחידות הגוון, המראה הקורן והבהירות של העור.

קומפלקס CL-302 החדש מכיל חמישה רכיבי הבהרה סינרגטיים (בתמונה)


מומלץ להשתמש בסרום פעמיים ביום (בבוקר ובערב) לאחר שימוש בשיטת 3 השלבים של קליניק.

קבלנו להתנסות את הסרום, רק שעליו ייקח לי קצת זמן לדווח ובמיוחד עכשיו עם העומס והבלאגן שיש לי עם מעבר הדירה.

בנוסף קבלנו את שיטת 3 השלבים לטיפוח העור, השיטה מורכבת מסבון נוזלי לפנים ,נוזל הסרה (שכולם מכירים כמי פנים) ותחליב לחות.


כבר מספר שנים שניתן למצוא אצלי את מי ההסרה של קליניק אצלי על המדף לצד שאר התכשירים, זכרתי שבפעם הראשונה בחרתי לרכוש את מי ההסרה בלי שני השלבים האחרים. אחרי שימוש ראשוני נזכרתי למה, לסבון ולתחליב יש ריח שלא אהבתי, לא מדובר על ריח של בשמים אלא על ריח של תכשיר רפואי שלא חיבבתי.

השלב הראשון, הסבון עושה את עבודתו וחוץ מהריח שהציק היה בסדר.

השלב השלישי, התחליב נעים למגע, נספג במהירות (יתרון), משאיר את העור נעים למגע רק שהריח לא מזהיר.

השלב השני, מי ההסרה שמומלצים בחום! קליניק קוראים למוצר מי הסרה ולא מי פנים מכיוון שחוץ מאשר ניקוי הפנים מדובר בטיפול פילינג עדין לעור.

מי ההסרה מחולקים ל-4 כשכל מספר מתאים לסוג עור אחר, עד עכשיו עשיתי שימוש במס` 1 שמיועד לעור רגיש ולא הרגשתי במשהו חריג על העור. להתנסות קיבלתי את מס` 2 שמיועד לעור רגיל, בשימוש בו הרגשתי עקצוץ בעור (נאמר לנו שזה אמור לקרות) וכנראה שאני אמורה להשתמש במס` 2 המוצר מכיל אלכוהול שמתנדף במהירות מפתיעה לטובה ובמיוחד כשיש לי רגישות לאלכוהול בהרחה.

כל מוצרי קליניק נבדקים כ-600 פעמים לתגובה אלרגנית, במידה ומתגלה תגובה כלשהיא באחד מהנבדקים חוזר המוצר למעבדה לשינוי המרכיבים.

למרות שיש לי נטיה לתגובות למינהן אני שמחה לבשר שאצלי לא התגלתה כל תגובה אלרגנית :-)

גם הסרום נבחן לאלרגיה, הוא 100% נטול בושם, נטול שומן ואינו מעורר אקנה. נבדק דרמטולוגית ונבדק אופטלמולוגית. ניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבתי המרקחת או בקיצור בכל מקום. מחיר מומלץ לצרכן 435 ש"ח ל-30 מ"ל.

תודה למארגנים ולמארחים

אודליה

תמונות נוספות האירוע תוכלו למצוא כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה