יום שישי, 13 במאי 2011

טעימות מהקייטרינג החדש של השף אבי תורג'מן

הוזמנתי לקחת חלק בארוחה בה הציג השף אבי תורג`מן חלק קטן מיכולותיו ומתפריט הקייטרינג החדש. הערב אורגן ע"י השף בשיתוף נותני השירותים עימם הוא חבר להקמת פעילות הקייטרינג.


לשף ניסיון רב שנים בתחום, בעברו הוביל את מסעדת פסיפיק צ`יינה גריל רום בקראון פלאזה תל אביב ושימש כשף ראשי במלון בוטיק הולידיי אין חיפה. ב-7 השנים האחרונות הוביל את הקייטרינג "מזל טלה" מבית Food Art ולאחרונה החליט לצאת לדרך עצמאית עם קייטרינג תחת שמו "קייטרינג אבי תורג`מן".

השף מציע מטבח ישראלי עכשיו המתאפיין בטעמים עזים, עשבים, תבלינים טריים ומתובל בהשפעות בינלאומיות, מקליפורניה, פריז, אסיה ונגיעות מבית סבתא. המטבח של תורג`מן שם דגש על שימוש בחומרי גלם טריים ומקומיים דוגמת עשבי תיבול טריים הנקטפים הישר מגינתו ועוד מבחר ירקות שניתן למצוא בחצרו האחורית. הרעיון מאחורי הקייטרינג מאפשר לתפור חוויה בהתאם לכל דרישותיו של הלקוח.

נחזור לעיקר, בארוחה הוגשו מגוון רחב של מנות, טעמים, ריחות ומרקמים. לא ניתן היה לפספס את הרכיבים הטריים והשימוש במגוון רחב של מרכיבים שונים, אני לא יכולה לומר שאהבתי הכל כי על טעם ועל ריח תמיד יש מה להתווכח אולי הייתי משנה חלק מהתיבולים אבל הכל היה טעים וטרי (כן כבר הזכרתי ). לדעתי כל מי שיבחר בקייטרינג של השף יוכל להתאים את התפריט לחיכו במדויק.

הינה כמה מהמנות שדגמנו

מרק חריירה והאסדו שדגמנו בהמשך


מבחר מנות ראשונות שבניהן ניתן היה למצוא את מנת family style - ארטישוקים צעירים, סליקורניה, קסביה קונפי, סירופ כוסברה. מנת כתומים שהורכבה מדלעת, דלורית ובטטות כבושים במירין ושמן שומשום בשילוב גזר קריספי. קפרזה עגבניות , פרחי בזיליקום וצלפים, בשילוב קרוטונים מעושנים וגרניטת עגבניות וטרגון (הגרניטה עשתה את המנה). שומר מוחמץ, תפוזים, זיתים מרוקאים ועריסה אדומה. סלקים מקורמלים – אמנון ותמר, ג`ל פורט, קציפת סלק ולוז מסוכרים.

קרפצ`ו פילה עגל חלב, "קובה נייה", קבב אינטיאס ים עם חריסה זעטר ,קומפוט מנגולד לימון שחור,קרם חציל מעושן, תבשיל סלט ראש וסלט שכל מרכיביו ירוקים.



מבחר בשרים על האש שבסופו של דבר הרכיבו את מנת הטאג`ין, מגוון בשרים ובניהם לחי עגל, אשכים, נתח קצבים ושקדים בצלייה איטית של "ראס אל חנות" גרגירי טורמוס, חובזה ,עלי תרד טורקי, קרם שום, ולימונים כבושים.

את הערב סגרנו במבחר מתוקים


פלודה - אטריות זכוכית מבושמות,ציר סוכר וורדים,שומר ושעועית טורקית כמו סלט פירות,גלידת לימון פרסי, ושקדים מסוכרים. ספרא - עוגת סולת ותמרים, הדר בקרמל וסורבה לימונענע. כושית - בראוני שוקולד ,ברולה אספרסו, קקאו ותחרה כהה.

יסלח לי השף שלא הבאתי לכאן את כל המנות, היו כל כך רבות.

אשמח להמליץ בלב שלם על קייטירינג אבי תורג`מן, בהחלט היה טעים

אודליה

ליצירת קשר

קייטרינג אבי תורג`מן, טלפון ליצירת קשר טלפון : 09-7402366 נייד: 054-2322907

תגובה 1:

  1. הייתי מאוד רוצה להיות בטעימות האלו, כי על פי המאמר והתמונות... זה נראה מעדן!

    השבמחק