יום שני, 21 במרץ 2011

חברת שילוח חדשה מצטרפת לתחרות בארץ – TNT אקספרס

מי שמכיר אותי יודע שאני לקוחה מאוד "כבדה" של רכישות אונליין, כמעט מכורה אפילו :-) מצאתי את עצמי קונה אונליין יותר מאשר קונה בארץ, הנעלה, הלבשה, גאדג`טים, אקססוריז וכל תחום שתעלו בראשכם.

שנים הייתי לקוחה של חברה שעסקה בתחום השילוח לארץ ולאחרונה הצליחו לשגע אותי סופית וגרם לי להגיע למצב שאוותר על שרותיי החברה "בזכות" החברה בה הם בוחרים לעשות שימוש.

בגלל הסיפור שציינתי מעלה ההזמנה להשקת השירות בארץ נראתה לי מאוד אטרקטיבית!



מדובר בשירות World Shop של חברת השילוח הבינלאומי TNT אקספרס, החברה הראשונה בארץ שמספקת שרות כולל. שאר החברות העוסקות בתחום עובדות עם ספק משנה וכשיש בעיות לרוב נתקלים בצד אחד מאוד שירותי ובצד שני שלא מתפקד.


TNT אקספרס היא חברת משלוחי האקספרס הרביעית בגודלה בעולם והיא מובילה מידי שבוע 4.4 מיליון חבילות, מסמכים ומטענים ללמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם דרך 2,409 סניפים ומרכזי מיון הפזורים ברחבי העולם. TNT אקספרס מעסיקה יותר מ- 78,000 אנשים ברחבי העולם ומפעילה צי של 48 מטוסים ו-26,310 כלי רכב.


אנחנו המדינה הרביעית בעולם בה מונהג שירות World Shop וכמו שציינתי קודם כל השירות מבוצע בחברה אחת, לאחר רישום ראשוני תקבלו כתובת ייחודית לכם אותה תמסרו באתרי המכירות בארה"ב. כאן מגיע היתרון שלהם, בכל שלב בתהליך החבילה שלכם מטופלת ע"יTNT בלבד, אם בטיפול במחסנים ואם בשימוש בצי הרכבים והמטוסים של החברה. כשמרגע הגעת החבילה לכתובתכם בארה"ב ניתן לעקוב אונליין אחר החבילה.


לדעתי היתרונות של השירות החדש הם:

- מחיר אטרקטיבי כולל של 28 דולר עד הקילו הראשון ותוספת 10 דולר לכל קילו נוסף (זול לעומת המתחרים)

- מהירות, מניסיוני עם החברות האחרות שהגעת החבילה יכולה בקלות לעבור את שבעת הימים עם TNTהחבילה מגיעה תוך 3 ימי עבודה.

- תשלום עבור השירות, בשאר החברות החבילה לא תועבר לארץ עד אשר לא ישולמו דמי השילוח. ב-TNTהחבילה נשלחת ישירות ארצה גם לפני התשלום.

- לחברה מוכסים משלה שנמצאים בתוך החברה שדואגים לשחרור החבילה ועדכון שלכם לגביי התשלום הנדרש במייל, בלי יותר מידי סיבוכים.

- מעקב ב-Live באתר בו נרשמתם אחר החבילה.

- רוב החברות השילוח מעדיפות תשלום בכרטיס אשראי ב-TNT ניתן לשלם גם באמצעות PayPal, אמצעי התשלום המועדף עליי

כחלק מאירוע ההשקה ניתנה לכל אחד מהמשתתפים הזדמנות להצטרף ולהתנסות בשירות החדש, קבלנו שובר לרכישה באמזון תוך שימוש בשירותי TNT. לקח דקה וקצת להזכר במה שבדיוק רציתי לקנות שיהפוך את המחשב הנייד שלי למושלם, צורב וקורא דיסקים חיצוניים.

ביצעתי את ההזמנה והתחלתי לעקוב אחרי החבילה אונליין, את האמת לא האמנתי שהם יעמדו בשלושת הימים אותם ציינו וכשראיתי יש עיקובים (בעדכונים) כבר הייתי בטוחה, תראו בעצמכם.


מאוד הופתעתי לגלות שביום השלישי החבילה הגיעה ארצה וזמן לא רב לאחר מכן יצאה אליי

הינה הצורב המהמם שהזמנתי וקבלתי בעזרתה של חברת TNT אקספרס.


החסרון היחיד שמצאתי הוא בזה שהחברה עד כה הורגלה לעבודה עם חברות וצריכה לעשות את השינוי הקטן למעבר לעבודה עם לקוחות פרטיים. רצוי וכדאי שביום המשלוח ייצרו קשר טלפוני או במייל לעדכון שהחבילה בדרך כדי שלא יפספסו את המשלוח

אני כבר יודעת מה הדבר הבא שאני רוצה להזמין, רק שהאתר שלהם יעלה כבר!

קניה מהנה לכולם

אודליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה