יום שלישי, 29 במרץ 2011

התנסות בקפה Balance החדש של עלית

אחרי שנתקלתי בפרסומים ושאלות על המוצר החלטתי שאני חייבת לנסות בעצמי את הקפה החדש של עלית, קפה באלאנס.

על פי כל הפרסומים והרישום על המוצר, הקפה מכיל סיבים תזונתיים וחלבונים ואמור לסייע בעיכוב תחושת הרעב. ואצטט את הכתוב על המוצר "Balance מכיל קפה ברזילאי מלא ועשית בשילוב סיבים תזונתיים וחלבונים הידועים בתרומתם לתחושת השובע. טעמו המשובח של הקפה נשמר ומעניק חווית קפה מושלמת".

החלק שהכי עניין אותי במוצר החדש היה עיכוב תחושת הרעב, זמן לא רק אחרי שאני אוכלת ארוחת בוקר בעבודה אני שוב רעבה וחשבתי שאם הקפה הזה באמת עובד הוא יוכל לעזור לי לסגור קצת את הפה עד לארוחת הצהריים .

על המוצר מצויין שכל שקית מכילה 17 קלוריות וסיקרן אותי לדעת מה ההבדל לעומת נס קפה רגיל של עלית, גיליתי פרט מעניין – על קפה נמס עלית אין מרכיבים תזונתיים בכלל. מישהו יודע האם זה בכלל חוקי?

קניתי לי חבילה של קפה באלנס שמכילה 20 יח` במחיר של 25.99 (לא נראה לי כל כך זול), חבל שאי אפשר לקנות מוצר מוקטן להתנסות.

בכל בוקר קצת אחריי שאני מגיעה לעבודה אני מכינה לעצמי כוס גדולה של קפה, נדמה לי שזו כוס של חצי ליטר בערך והפרט הזה חשוב להמשך.

בהתנסות ראשונה טעמתי את הקפה לפני שערבבתי והרגשתי את טעם הסיבים שהיה זהה לחלוטין לטעם הבאנפייבר (כן, טעמתי אותו!). פעלתי לפי ההוראות שציינו ששקית אחת מיועדת לכוס אחת, שפכתי את הקפה הוספתי ממתיק, מים וחלב התגובה הראשונית שלי היתה שמדובר בקפה חזק במיוחד! שהיה חזק גם בכוס הלא סטנדרטית שלי.


ביום הראשון הקפה גרם לי לכאב ראש ולתחושת נפיחות לא נעימה, אם זה היה קורה רק יום אחד לא הייתי מקשרת את זה לקפה אבל אותה התרחשות חזרה על עצמה בכל שלושת הימים בהם התנסתי במוצר. הקפה גרם לי למעין מעטפת לא נעימה בתוך הפה שלאחר מכן גרמה לדברים שאכלתי לשינוי בטעם. והפרט הכי חשוב הקפה לא גרם לי לשום תחושת עיכוב ברעב, הרעב היה לפני הקפה והיה גם אחרי הקפה.

לאחר שלושה ימים נשברים והחלטתי שכאב הראש והנפיחות לא שווים את זה שאולי המוצר יתחיל לעשות את מה שהוא אמור – עיכוב הרעב.

אם למישהו בא לשתות קפה חזק שמכיל סיבים תזונתיים ויכול לגרום לשינוי טעמים שתאכלו אחריו שיהיה לו לבריאות.

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה