יום חמישי, 10 במרץ 2011

פיצה איטליאנו של מעדנות

רעב זמני שתקף אותנו בערב גרם לנו לעצור ב-AMPM וגרם לנו לבחור בפיצה פיטריות של מעדנות. מצטערת מראש על איכות התמונות שצולמו בפלאפון

מדובר במגש של 520 ג` שנמכר במחיר 28.99 עם ערך תזונתי יחסית שפוי לפיצה 199 קל` ב100 ג` (סה"כ לכל הפיצה 1034) ושומן רווי של 3.7 ב-100 ג`.

בהוצאה ראשונה מהמגש הפיצה לא נראית משהו בכלל, הפטריות קבלו שכבת קרח מאוד רצינית. חשבנו לעצמנו שזה יכול לקרות והסרנו את הקרח. ישר בדקתי אם הפיצה עדין בתוקף וגיליתי שיש לה עוד לפחות 10 חודשים לשימוש.


אחרי הסרת הקרח

ניתן לראות בתמונה שגם אחרי שהורדנו את מרבית הקרח הפטריות לא נראות משהו. הפעלנו תנור ופעלנו עפ"י ההוראות על האריזה. גילינו שהוראות לחוד והכנה לחוד, כדי שהפטריות יתחממו ויקבלו צריבה עדינה נאלצנו להשאיר את הפיצה זמן ממושך יותר בתנור שכמובן גרם להשחמה כהה יותר וכמעט שריפה של הפיצה.


פזרנו מעל את אבקת התבלינים שגם היא לא עזרה לטעם הפיטריות המאוד מוזר, הפיטריות לא הזכירו בכלל במראה, במרקם או בטעם פטריות טריות אלא כאלו שעברו טיגון קל. אחרי משולש שנינו התייאשנו ואפילו לא כיבדנו את הכלב שהיה שמח לחסל את המגש.

אני מקווה מאוד שמדובר במגש אחד לא מוצלח והמוצר הזה ושאר מגשים בסדרה טובים יותר. אשמח לשמוע ממישהו עם התנסות מוצלחת יותר.

אודליה

זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

אל תשכחו את ההגרלה המהממת, אופה לחם חדש של מרפי ריצ`רדס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה