יום רביעי, 9 במרץ 2011

שייקים במהדורה מוגבלת של פריגת

סדרה חדשה של שייקים הגיעה למדפים, שייקים בשלושה טעמים אגס קיווי, מנגו בננה ותפוח גויאבה. מארז של שלישיית הטעמים נשלח אליי לטעימה.


השייקים מגיעה בקרטוניות מאורכות (כמו הנקטרים של פריגת), מכילים לפחות 40% פרי ומיוצרים מרכיבים טבעיים. בסדרה כמו בכל הקטגוריה ל פריגה לא נעשה שימוש בצבעי מאכל או חומרים משמרים.

נעבור לטעמים

שייק אגס קיווי, מראה ירקרק מנוקד במעט גרעינים והרבה מקליפת הקיווי – מראה לא מחמיא במיוחד. בטעם שלא הזכיר לי אגס או קיווי ולדעתי פספס את הרעיון. מבחינה תזונתית ניתן למצוא 49 ק` ב-100 מ"ל, 12 ג` פחמימות ו-20 מ"ג ויטמין C.


שייק גויאבה תפוח, מראה ורדרד חיוור כשכאן טעם הגויאבה כמעט נעלם בטעם הלא ברור של השייק, בסיום מתקבל מעיין עקצוץ על הלשון שאין לי מושג מאיפה מגיע. מבחינה תזונתית ניתן למצוא 49 ק` ב-100 מ"ל ו-12 ג` פחמימות (אין ויטמינים).

שייק מנגו בננה עם מרקם חלק ונקי כשטעם וריח המנגו הרבה יותר מודגש ואת טעם הבננה כמעט וניתן לפספס. מבחינה תזונתית ניתן למצוא 48 ק` ב-100 מ"ל, 12 ג` פחמימות ו-29 מ"ג ויטמין C.

משהו ברכיבים לא הסתדר לי בשייק מנגו בננה נרשם במרכיבים 7% מחית מנגו, 5.5% מחית בננה וציון כי ניתן למצוא במוצר מחית משמש, האם זה אומר שרק 12.3 אחוז מתוך ה-40% הם המנגו והבננה?

את הנקטרים של פריגת אני בדרך כלל אוהבת וחושבת שנקטר התות בננה שלהם הוא מהמוצלחים יותר בשוק כיום. הפעם שילובים שעל הדף נראו לי מאוד מוצלחים פשוט לא עבדו ולא הרגישו לי כל כך טבעיים.

אודליה


זו דעתי האישית, אתם יכולים להסכים ויכולים גם לא

אל תשכחו את ההגרלה המהממת של אופה לחם חדש של מרפי ריצ`רדס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה