יום שלישי, 1 במרץ 2011

ניוטריג`ינה משיקה סדרת מוצרי לחות להתמודדות עם פגעי הסביבה

ניוטריג`ינה משיקה את סדרת הלחויות "מולטי דפנס", המיועדת לשימוש יום יומי ומשלבת מרכיבים נוגדי חמצון, פפטידים וויטמינים לטיפול במשך 24 שעות ביממה. מטרת הסדרה החדשה היא עמידות בפני 5 פגעי סביבה, שמש הגורמת לקמטים, פיגמנטציה ועור יבש, זיהום אוויר הגורם לדלקות, אלרגיות וגוון עור דהוי, קור המפחית את תכולת הלחות, מייבש ומצמצם את תפקיד העור כחסם, חום שמפחית את תכולת הלחות ומגביר את ייצור השומן ורוח הגורמת ליובש בעור.

מעבדות ניוטריג`ינה בעזרת טכנולוגיה חדשה הצליחו לפתח נוסחה שמועשרת בתערובת מרכיבים ייחודית של תמצית תה ברזילאי ירוק YERBA MATE - נוגד חמצון המפחית את הלחץ החיצוני ומונע נזק לתאי העור. פפטידים מזרעי מורינגה, מרכיב מטהר ומונע זיהומים, עוצר את התפתחות הדלקת בתאים האופיינית לחשיפה לזיהומים כדוגמת עישון, פיח ואבק. ויטמין E וויטמין C, להזנה והגנה על העור. ויטמין E נלחם ברדיקלים חופשיים הנוגסים בתאים. וויטמין C- מבהיר, מעניק זוהר ושומר על גמישות העור, יציבותו ומוצקותו באמצעות הגנה על סיבי הקולגן.

הסדרה מיועדת לנשים צעירות בגילאי 25-40 , שמעדיפות להתרחק מהמוצרים הכבדים יותר.

בתהליך הפיתוח של הסדרה, (ללא ניסויים על בעלי חיים), נבחנו הנוסחאות במבחני עמידות, סיבולת והיכולת לשפר את ההגנה הטבעית של העור, שנבדקה ואושרה על פי המדדים הבאים: חשיפה לעישון פאסיבי במשך 30 דקות ברציפות, חשיפה לאוזון לפי המדד המקובל בסביבה עירונית (מדד זיהום אוויר), חשיפה לפגעי חום בטמפרטורה של 42 מעלות ו100% לחות, חשיפה לקור של 4 מעלות ורוח במהירות 8 קמ"ש, וחשיפה סולארית לשמש בשיא קרינתה, במשך 30 דקות ברציפות.


צילום יח"צ

סדרת המוצרים כוללת 5 מוצרים: תחליב לחות לעור רגיל- מעורב SPF 15, תחליב לחות לעור רגיש ויבשSPF 15 ותחליב לחות ליום נטול בושם SPF 25 שפונה גם לקהל הגברי במחיר 160 ש"ח לאריזת משאבה של 50 מ"ל כשלכבוד ההשקה יש מבצע.

קרם לילה לזירוז תהליכי החלמה בעור ומסייע להשבת רמת הלחות וכושר ההגנה הטבעי של עור הפנים והצוואר במחיר 165 ש"ח לצנצנת 50 מ"ל.

תרחיץ גרגרים - לשימוש יומיומי שמיועד לכל סוגי העור במחיר 90 ש"ח לשפופרת 150 מ"ל.

אנחנו קבלנו להתנסות שני מוצרים, את תחליב לחות לעור רגיל- מעורב SPF 15 ואת תרחיץ הגרגרים.


תרחיץ הגרגרים שמיועד לשימוש יומיומי בהחלט מתאים לכך, מדובר בגרגרים עדינים במיוחד שכמעט ולא מורגשים ולדעתי לכן גם יתאימו לשימוש יומיומי

לגביי התחליב, לא סתם תיארו אותו אנשי החברה כקרם לא כבד, ניסיתי אותו לאחר מקלחת כשהפנים עדיין לחות והוא נספג במהירות הגדולה ביותר מכל הקרמים שניסיתי במצב הזה. בנוסף, מרחתי אותו בבוקר לפני היציאה אל היום שלי, משהו שבדרך כלל אני לא אוהבת לעשות בגלל שאני מתחילה להזיע ולהבריק, עם התחליב החדש זה לא קרה, רגע אחרי שמרחתי אותו התחליב נספג בעור והשאיר אותו חלק ורענן

משהו מעניין שקבלתי עליו הסבר לראשונה מגליה תורן חן היה סימון שמופיע על בק` הקוסמטיקה


מצד ימין אתם יכולים לראות צילום של התרחיץ ועליו עיגול עם מעין מכסה, מסתבר שהסימון הזה מדבר על אורך החיים של המוצר. שמסביר כי המוצר טוב ל-12 חודשים לאחר הפתיחה. לעומת זאת במקרה התחליב (מצד שמאל) אין סימון כי מדובר בתחליב אטום ולכן עד שלא סיימתן אותו הוא עדין שמיש

לאחר שנשאלו במסיבת ההשקה לגביי ניסויים בבעלי חיים, העבירה הנציגות הישראלית שאלה לגביי הניסויים והתקבלה התשובה הבאה:


בנוסף המוצרים לא מכילים פרבנים.

לסיום סרטון ההשקה של סדרת מולטי דיפנס http://www.youtube.com/watch?v=JghMeTwSkbA

החל מהשבוע ניתן להשיג בכל מקום בעצם

אודליה


מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה